CONTACT CENTER TURKISH & ENGLISH (M/F) LISBON
Descrição da oferta de emprego
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 08/11/2024
- 06/02/2025
Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... requisitos do trabalho requirements - mandatory to detain b1/b2 in english (subject to the cambridge test); - german c1... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f)......
We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......
Agora, imagina que as tuas semanas são uma mistura de energia contagiante e conquistas grandiosas, de segunda a sexta-feira, das 08:00 às 17:00, em entrecampos... se tens, pelo menos, um ano de experiência em vendas ou marketing digital, um excelente nível de inglês (c1/c2) e de português (c2) que faz......
Requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - experiência em atendimento em contact center; - experiência na resposta a reclamações; - elevado domínio das regras gramaticais sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática na ótica do utilizador......
Apply today and become part of our client's team in lisbon... responsibilities: provide friendly and efficient service to customers as the first point of contact resolve customer issues and questions via emails and inbound calls, including urgent situations identify and escalate issues appropriately......
Start: asap banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage......
A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......
Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......
Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... tasks: • work in coordination with the group brands, • work with the sales administration applications, namely supporting management of commercial actions and bonuses, • follow-up of bonuses payment (dealers network)......
Requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - elevado domínio das regras gramaticais, sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática na ótica do utilizador; - 3 anos completos de experiência mínima anterior como supervisor em contact center......