Ir à oferta completa

OPERATIONAL SUPPORT GENERAL SERVICES

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Operational Support General Services A Hipoges, fundada em 2008, é uma das plataformas líderes na Gestão de Activos na Penísula Ibérica com mais de 48.5 mil milhões de activos sob gestão. Com presença em Espanha, Portugal, Grécia e Italia e mais de 1.700 colaboradores por todo o mundo, a Hipoges trabalha para as principais instituições financeiras e investidores internacionais. A Hipoges presta uma vasta gama de serviços relacionados com a gestão de ativos que incluem: Serviços de consultoria no processo de avaliação e compra de portfolios Desenho de processos e implantação de instrumentos de gestão Desenvolvimento de soluções de servicing para diferentes tipos de activos Departamento de consultoria para operações de aquisição de portfolios e realiza investimentos em parceria com os seus clientes. Descrição 1] BREVE DESCRIÇÃO DA FUNÇÃO Esta função terá como principal responsabilidade o suporte operacional e administrativo da atividade de mediação imobiliária. 2] RESPONSABILIDADES Gestão administrativa/backoffice de Clientes; Controlo, organização e registo de informação em sistema informático; Elaboração de mapas de report; Verificar e analisar documentação dos imóveis; Gestão de stocks dos materiais de divulgação de imóveis; Controle e manutenção do arquivo da empresa; Manuseamento de Base de Dados; Apoio interno ao departamento comercial; Interação com fornecedores de produtos e serviços de apoio à atividade. Perfil 3] COMPETÊNCIAS Proatividade e forte capacidade de resolução de problemas; Perfil organizado, metódico e orientado para o detalhe; Elevado sentido de responsabilidade, assiduidade e pontualidade; Apresentação cuidada e profissional; Criatividade e capacidade de adaptação a diferentes desafios; Excelentes competências de comunicação oral e escrita; Domínio de ferramentas informáticas na ótica do utilizador; Bons conhecimentos de inglês, tanto a nível oral como escrito. 4] QUALIFICAÇÕES Habilitações Literárias: Formação mínima ao nível do 12º ano de escolaridade. Experiência: 3 anos de experiência mínima em funções similares na área administrativa/backoffice, preferencialmente no sector imobiliário. A Hipoges é uma entidade empregadora que promove oportunidades iguais e mantém um ambiente de trabalho livre de discriminação, onde as pessoas são tratadas com dignidade e respeito. A Hipoges não discrimina candidaturas em função de raça, etnia, nacionalidade, religião, idade, género, orientação sexual, deficiências ou qualquer outra característica protegida pela aplicabilidade da legislação. Aderimos a estes princípios em todas as dimensões da empregabilidade, incluindo recrutamento, contratação, formação, compensação, promoção e benefícios.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • HIPOGES IBERIA
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 25/03/2025
Data de expiração
  • 23/06/2025
Support Client Français Streaming – Télétravail, Début 9.10!
ProRekruter

We are looking for you, entrusted with the support of our customers... ✅ urgent support client français pour service de streaming – télétravail – début 9... 10!fr: urgent! / support français – service de streaming / bureau à domicile / début 9... ✅ as a customer support you will:• support of all customers’......

Technical support (m,,f) : french lighting solutions
Personalbüro u. herrmann

Assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... appropriately manage and escalate customer issues to higher support tiers... provide clear and practical information within set parameters, addressing questions about procedures and services......

Technical support (m,,f) : italian consumer goods
Personalbüro u. herrmann

Use three different software programs during the support process... start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......

Support Client Francophone à Lisbonne Oriente – Début 11.09
ProRekruter

This offer is a great opportunity for anyone who is looking for a new challenge & working in the center of lisbon! ✅ as a customer support you will: after sales support of all customers’ requests in french by phone and email maintain solid customer relationships by handling their inquiries and concerns......

Sales support (m,f) french or italian
Personalbüro u. herrmann

Sales support: provide inbound sales support and promote products to increase revenue while ensuring the highest level of customer satisfaction... log call details into case management systems and provide responses and resolutions within sla to customers... customer service: deliver high-caliber customer......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We need someone to support customers via phone, chat and email, regarding technical issues they might have and help drive partner satisfaction by providing accurate information and ensuring they are using all the tools that could help them... we just need you to speak fluent portuguese (c2) and english......

Keepbiz Customer Support Representative
OVHcloud

Apresentação do departamento e do cargo #departamento procuramos um representante de atendimento ao cliente (keepbiz customer support representative) para o nosso departamento de atendimento ao cliente que forneça conselhos, escuta e soluções para os nossos clientes... está aberto ao mundo e trabalhar......

Internship Sales & Administration Support English/ french
Eurofirms

Our commitment and involvement, together with constant technological innovation, has allowed us to position ourselves as one of the leading national human resources companies for an important company in the automobile sector, located in the area of maia, we are hiring an internship sales and administration......

(Remote work) Customer Support with French & English
Paco recrutiment

Provide account and application support to customers namely with regards to software functionality... keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... provide accurate and real-time responses to the customers......