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APPLICATION TECH SUPPORT PRACTITIONER WARRIOR

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Vem ser o(a) próximo(a) Application Tech Support Practitioner na nossa Tribo! Estamos à procura de um(a) Application Tech Support Practitioner para integrar a nossa equipa e participar em projetos inovadores, desafiantes e de grande impacto.
Se tens paixão por tecnologia, experiência em desenvolvimento de aplicações e foco na criação de soluções modernas, queremos conhecer-te! As competências que procuramos em ti.
• Formação superior em Gestão, Engenharia Informática, Sistemas de Informação, Informática e ou áreas similares.
• Experiência em gestão e manutenção.
Soluções de virtualização como VMware, Sistemas operativos de servidor como Windows Server e/ou Red Hat Linux, SUSE e Soluções de Monitorização.
• Elevado compromisso com a entrega e responsabilidade.
• Fluência em Português e Inglês.
• Conhecimentos de sistemas operacionais de servidor (Windows e/ou Linux) e tecnologias de virtualização.
• Conhecimento sobre os principais conceitos de infraestrutura de TI (virtualização, DNS, clustering, domínios, certificados) • Disponibilidade para trabalhar em regime de prevenção, fora do horário de expediente, incluindo fins de semana.
• Certificação em sistemas operacionais de servidores e tecnologias de virtualização e experiência com ferramentas ITSM serão valorizadas.
• Disponibilidade para regime Híbrido em Lisboa 3x por semana.
Valorizamos as tuas soft skills.
• Excelentes capacidades de comunicação oral e escrita.
• Relacionamento interpessoal fácil e empático.
• Autonomia, responsabilidade e atitude proativa no desenvolvimento de soluções.
• Capacidade analítica apurada e foco na qualidade de entrega.
• Orientação para o cliente e para resultados, garantindo a satisfação e inovação no que é entregue.
O que farás no dia a dia.
• Operação diária e monitorização dos ambientes informáticos dos servidores On-Premises (Físicos e Virtuais) e Cloud, bem como dos locais remotos, para suportar uma Infraestrutura estável, com eficiência e desempenho adequados.
• Execução de procedimentos para garantir que os serviços cumpram com os objetivos e SLA exigidos.
• Administração, otimização, planeamento de capacidade, supervisão, operação e implementação de sistemas operativos (Windows, Linux, Hipervisores) e infraestruturas (físicas ou virtuais), garantindo o cumprimento dos níveis de qualidade, segurança e serviço acordados.
O que temos à tua espera.
• Integração numa equipa dinâmica, criativa e altamente qualificada.
• Projetos desafiantes e inovadores com impacto direto no mercado de seguros.
• Oportunidades de crescimento profissional contínuo e certificações.
Mostra-nos o teu Haka! Envia-nos o teu CV e junta-te à nossa Tribo!
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Detalhes da oferta

Empresa
  • TribeTech
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 07/01/2025
Data de expiração
  • 08/04/2025
Technical support (m,,f) : italian consumer goods
Personalbüro u. herrmann

Start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact... use three different software programs during the support process......

Support Client Français Streaming – Télétravail, Début 9.10!
ProRekruter

We are looking for you, entrusted with the support of our customers... ✅ urgent support client français pour service de streaming – télétravail – début 9... ✅ as a customer support you will:• support of all customers’ requests in french by phone, chat and social media• support viewers with account and......

Dutch Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......

Technical support (m,,f) : french lighting solutions
Personalbüro u. herrmann

Appropriately manage and escalate customer issues to higher support tiers... assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... requisitos do trabalho profile: french c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent......

Support Client Francophone à Lisbonne Oriente – Début 11.09
ProRekruter

This offer is a great opportunity for anyone who is looking for a new challenge & working in the center of lisbon! ✅ as a customer support you will: after sales support of all customers’ requests in french by phone and email maintain solid customer relationships by handling their inquiries and concerns......

(Remote work) Customer Support with French & English
Paco recrutiment

Provide account and application support to customers namely with regards to software functionality... 2024 work from home in districts: castelo branco, leiria, santarem, portalegre, evoria, setubal, beja & faro online recruitment proces! the company: american film and entertainment studio, founded in......

Sales support (m,f) french or italian
Personalbüro u. herrmann

Sales support: provide inbound sales support and promote products to increase revenue while ensuring the highest level of customer satisfaction... requisitos do trabalho french or italian c2english b2 outros dados de posição excellent remuneration package based on experience, skills and performancelife......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We need someone to support customers via phone, chat and email, regarding technical issues they might have and help drive partner satisfaction by providing accurate information and ensuring they are using all the tools that could help them... we just need you to speak fluent portuguese (c2) and english......

Keepbiz Customer Support Representative
OVHcloud

Apresentação do departamento e do cargo #departamento procuramos um representante de atendimento ao cliente (keepbiz customer support representative) para o nosso departamento de atendimento ao cliente que forneça conselhos, escuta e soluções para os nossos clientes... para além destas missões, esperamos......