ADMINISTRATIVO/A DE CONTACT CENTER/BACKOFFICE
Descrição da oferta de emprego
Nesta função crucial, terás a oportunidade de lidar com clientes e fornecedores, gerindo o atendimento telefónico e as comunicações por e-mail.
Se queres fazer parte de uma equipa dinâmica e contribuir para a excelência no serviço ao cliente, esta é a tua chance! Responsabilidades - Atendimento telefónico geral (a clientes e fornecedores); - Gestão de correio eletrónico; - Receção de recolhas (via e-mail e telefone); - Realização de tarefas administrativas referentes à função.
Requisitos - Bons conhecimentos de Excel e Outlook; - Residência na área da grande Lisboa; - Experiência comprovada em Contact Center; - Disponibilidade para horários rotativos entre as 08h e as 19h de segunda a sexta-feira, podendo existir necessidade de fazer um a dois sábados por mês, com folga na segunda-feira seguinte.
Detalhes da oferta
- Clan
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 14/03/2025
- 12/06/2025
A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......
We act on a framework of transparency, responsibility and respect... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... our commitment and involvement, together with constant technological innovation, has allowed us to position ourselves as one of the leading national......
O teu trabalho será transformar cada interação numa oportunidade de sucesso, seja pelo telefone, chat ou email... agora, imagina que as tuas semanas são uma mistura de energia contagiante e conquistas grandiosas, de segunda a sexta-feira, das 08:00 às 17:00, em entrecampos... a tua primeira tarefa? contactar......
We often don't realize it and we find it easy because just by clicking the left mouse button we can open a program or document we want to see... would you like to know more details about the offer? send your cv... behind this easy click is a program that, like this function, will have many more......
Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......
Requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - experiência em atendimento em contact center; - experiência na resposta a reclamações; - elevado domínio das regras gramaticais sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática na ótica do utilizador......
Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... relocation package: 700 eur / flight and 1 month accommodation in a hotel......
For more information you can consult our privacy policy we will contact you only if your profile is selected for the next stage of recruitment... experience: 3 years ++ uniksystem is growing the software team to deliver capacity to an onsite customer in lisbon... net sw developer profile with a minimum......
Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......