Ir à oferta completa

WAREHOUSE OPERATOR & ADMINISTRATIVE SUPPORT

Porto de Mós - Leiria

Descrição da oferta de emprego

Descripción del puesto.
RESUMO DA POSIÇÃO Local.
Outurela (Carnaxide) Tipologia.
Full-time Formação.
Ensino secundário completo Experiência.
Mais de 5 anos em funções similares A OPORTUNIDADE Trabalhar na Nestlé significa que irás juntar-te à maior multinacional de alimentação e bebidas do mundo.
O nosso propósito é "Desenvolvemos o poder da alimentação para melhorar a qualidade de vida de todos, hoje e para as gerações futuras".
Para integrar o Depósito de Vendas de Outurela, procuramos um/a Warehouse Operator & Administrative Support.
Terás como principal missão coordenar, supervisionar e executar todas as atividades inerentes ao armazém, incluindo todos os processos físicos e administrativos das operações, gerindo a relação com os principais stakeholders e garantindo o cumprimento de todos os requisitos dos processos alinhados com as necessidades do negócio.
Junta-te a esta equipa e vem conhecer a Nestlé! O QUE VAIS FAZER … * Receção de mercadorias e conferir a sua qualidade e quantidade; * Picking e preparação física dos pedidos a expedir; * Entrega dos pedidos com conferência física da carga; * Contagem física de stocks de inventário de armazém; * Executar todas as atividades administrativas de armazém em SAP (receção e expedição de produtos, tratamento dos pedidos de carga, tratamento de devoluções e descargas, inventariação); * Limpeza e arrumação diária do armazém; * Outras tarefas inerentes à função de operador logístico.
ÉS QUEM PROCURAMOS? * Formação académica ao nível secundário (12º ano completo); * Carta de condução de empilhador (obrigatório); * Experiência mínima de 5 anos em atividades de operador logístico; * Bons conhecimentos de SAP; * Bons conhecimentos das ferramentas do Microsoft Office; * Conhecimentos básicos de Inglês; * Autonomia e sentido de responsabilidade; * Capacidade de organização e planeamento; * Resiliência e capacidade de resolução de problemas; * Proatividade.
RESUMO DA POSIÇÃO Local.
Outurela (Carnaxide) Tipologia.
Full-time Formação.
Ensino secundário completo Experiência.
Mais de 5 anos em funções similares A OPORTUNIDADE Trabalhar na Nestlé significa que irás juntar-te à maior multinacional de alimentação e bebidas do mundo.
O nosso propósito é "Desenvolvemos o poder da alimentação para melhorar a qualidade de vida de todos, hoje e para as gerações futuras".
Para integrar o Depósito de Vendas de Outurela, procuramos um/a Warehouse Operator & Administrative Support.
Terás como principal missão coordenar, supervisionar e executar todas as atividades inerentes ao armazém, incluindo todos os processos físicos e administrativos das operações, gerindo a relação com os principais stakeholders e garantindo o cumprimento de todos os requisitos dos processos alinhados com as necessidades do negócio.
Junta-te a esta equipa e vem conhecer a Nestlé! O QUE VAIS FAZER … * Receção de mercadorias e conferir a sua qualidade e quantidade; * Picking e preparação física dos pedidos a expedir; * Entrega dos pedidos com conferência física da carga; * Contagem física de stocks de inventário de armazém; * Executar todas as atividades administrativas de armazém em SAP (receção e expedição de produtos, tratamento dos pedidos de carga, tratamento de devoluções e descargas, inventariação); * Limpeza e arrumação diária do armazém; * Outras tarefas inerentes à função de operador logístico.
ÉS QUEM PROCURAMOS? * Formação académica ao nível secundário (12º ano completo); * Carta de condução de empilhador (obrigatório); * Experiência mínima de 5 anos em atividades de operador logístico; * Bons conhecimentos de SAP; * Bons conhecimentos das ferramentas do Microsoft Office; * Conhecimentos básicos de Inglês; * Autonomia e sentido de responsabilidade; * Capacidade de organização e planeamento; * Resiliência e capacidade de resolução de problemas; * Proatividade.
Carnaxide, PT, Sao Mamede Infesta Porto, PT,
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 09/12/2024
Data de expiração
  • 09/03/2025
Support Client Français Streaming – Télétravail, Début 9.10!
ProRekruter

We are looking for you, entrusted with the support of our customers... ✅ urgent support client français pour service de streaming – télétravail – début 9... 10!fr: urgent! / support français – service de streaming / bureau à domicile / début 9... ✅ as a customer support you will:• support of all customers’......

Dutch Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Technical support (m,,f) : italian consumer goods
Personalbüro u. herrmann

Use three different software programs during the support process... start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......

Technical support (m,,f) : french lighting solutions
Personalbüro u. herrmann

Appropriately manage and escalate customer issues to higher support tiers... assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... requisitos do trabalho profile: french c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent......

Support Client Francophone à Lisbonne Oriente – Début 11.09
ProRekruter

This offer is a great opportunity for anyone who is looking for a new challenge & working in the center of lisbon! ✅ as a customer support you will: after sales support of all customers’ requests in french by phone and email maintain solid customer relationships by handling their inquiries and concerns......

Sales support (m,f) french or italian
Personalbüro u. herrmann

Sales support: provide inbound sales support and promote products to increase revenue while ensuring the highest level of customer satisfaction... log call details into case management systems and provide responses and resolutions within sla to customers... requisitos do trabalho french or italian c2english......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We need someone to support customers via phone, chat and email, regarding technical issues they might have and help drive partner satisfaction by providing accurate information and ensuring they are using all the tools that could help them... we just need you to speak fluent portuguese (c2) and english......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... requisitos do trabalho requirements - mandatory to detain b1/b2 in english (subject to the cambridge......