Ir à oferta completa

IT SUPPORT JUNIOR (M/F)

Leiria - Leiria

Descrição da oferta de emprego

Na equipa de inovação e tecnologia do Grupo Lusiaves estamos dedicados a implementar e desenvolver as melhores soluções para o negócio. É um desafio que requer “skills” técnicas avançadas, dinamismo, proatividade e ambição. Como o Grupo Lusiaves continua a crescer a um ritmo acelerado, estamos à procura de um Técnico de Suporte para se juntar à equipa de IT Support para nos apoiar na resolução e gestão de problemas informáticos, nomeadamente, orientando-os para as múltiplas equipas, internas e externas, existentes. Se tu és uma pessoa que adora desafios, tens uma sede constante de aprender, és um “Team Player”, e mais importante, adoras Frango, então candidata-te!  Local de Trabalho: Sede do Grupo Lusiaves - Leiria Responsabilidades: Gestão e implementação de novos projetos de IT; Aconselhar e formar os utilizadores de modo a que utilizem as melhores práticas implementadas; Resolver os problemas relacionados com os servidores e postos de trabalho dos utilizadores (hardware/ software); Gerir o fluxo de pedidos, apresentar soluções, solucionar e manter a plataforma de gestão de tickets e base de dados de conhecimento atualizada; Resolver problemas de infraestrutura (redes/ computadores/ periféricos/ servidores); Pesquisar e apresentar soluções práticas e inovadoras para os diversos problemas, sempre com uma visão "out of the box". Perfil Pretendido:  Valorizamos licenciatura em Engenharia Informática ou similar; Experiência em funções semelhantes é um “must”; Experiência em “troubleshooting End-User” de software e hardware, inclusive em acesso remoto; Conhecimentos em redes e protocolos TCP/ IP; Bons conhecimentos em sistemas operativos Windows e Linux; Bons conhecimentos em Windows Server; Experiência como helpdesk é um “must”; Valorizam-se conhecimentos em línguas estrangeiras (oral e escrita). Oferta: Remuneração de acordo com os conhecimentos demonstrados;  Participação em projectos desafiantes, integrados em equipas talentosas e apaixonadas pelo que fazem;  Utilização de uma Landscape aplicacional de vanguarda;  Evolução de carreira em ambientes tecnologicamente avançados; Cultura organizacional de partilha e cooperação inserida num clima de valorização de valores e mérito; Benefícios SER + para funcionários; O Grupo Lusiaves é uma referência nacional no setor avícola e agroindustrial. Crescemos de forma sustentável e acompanhamos as necessidades e desejos dos clientes proporcionando-lhes os melhores produtos e serviços, com o objetivo de gerar valor e criar riqueza. Aliamos sempre a qualidade à segurança alimentar, quer a nível social quer ambiental. Apostamos fortemente na verticalização do negócio, apoiando-o na inovação tecnológica, o Grupo assegura todo o processo produtivo garantindo a presença em todas as etapas da cadeia de valor deste setor, nomeadamente desde a produção de milho e alimentos compostos para animais, passando pela produção avícola, transformação de produtos alimentares e saúde e nutrição animal. Sabemos que, neste processo de crescimento e expansão, nacional e internacional, as nossas pessoas são quem nos impulsiona a chegar mais longe! Tipo de oferta: Full-time
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Grupo Lusiaves
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 12/11/2024
Data de expiração
  • 10/02/2025
Support Client Francophone à Lisbonne Oriente – Début 11.09
ProRekruter

Established in 1857, it has become a leading global manufacturer with a diverse portfolio of well-known brands, including tefal, rowenta, moulinex, krups, and others... this offer is a great opportunity for anyone who is looking for a new challenge & working in the center of lisbon! ✅ as a customer support......

Support Client Français Streaming – Télétravail, Début 9.10!
ProRekruter

We are looking for you, entrusted with the support of our customers... ✅ urgent support client français pour service de streaming – télétravail – début 9... 10!fr: urgent! / support français – service de streaming / bureau à domicile / début 9... ✅ as a customer support you will:• support of all customers’......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Over 2 years of customer support/technical support experience... nice-to-have: 6 months’ experience in a technical support role... professional career progression and support throughout your career development... since we started small and worked veryclosely with each other, we intend to maintain this......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We often don't realize it and we find it easy because just by clicking the left mouse button we can open a program or document we want to see... we just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security......

German Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a german customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Dutch Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Technical support (m,,f) : italian consumer goods
Personalbüro u. herrmann

Use three different software programs during the support process... start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......

Technical support (m,,f) : french lighting solutions
Personalbüro u. herrmann

Appropriately manage and escalate customer issues to higher support tiers... assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... requisitos do trabalho profile: french c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent......

(Remote work) Customer Support with French & English
Paco recrutiment

Provide account and application support to customers namely with regards to software functionality... 23 € net per day free health insurance after 6 months for candidates from abroad we offer: flight ticket reimbursement after 6 months possibility of accommodation in a company - owned apartment ......