FINANCIAL SUPPORT - CUSTOMER SERVICE
Descrição da oferta de emprego
Descrição da empresa.
Bem-vindo à (COMPANY NAME) Carros autónomos, máquinas que comunicam entre si, casas inteligentes.
Na (COMPANY NAME), tornamos estas visões em realidade para melhorar a qualidade de vida das pessoas em todo o mundo.
Comece algo grande e torne-se parte de uma empresa inovadora onde poderá criar algo extraordinário.
Tecnologia para a vida.
Bem-vindo à (COMPANY NAME).
Com mais de 300 colaboradores especializados e cerca de 15 nacionalidades, a (COMPANY NAME) em Lisboa desenvolve a sua atividade na área das vendas, marketing, comunicação, formação, serviços nearshoring e serviços partilhados de recursos humanos para vários países da Europa.
A diversidade, o compromisso e o know-how das nossas equipas são os principais fatores de sucesso da nossa empresa.
A (COMPANY NAME) Service Solutions desenvolve e oferece soluções de Customer Experience, Mobility e Monitoring para as empresas e os seus clientes.
Diariamente, as nossas equipas encontram soluções rápidas e eficientes para milhares de pessoas - desde a gestão de reclamações até chamadas de emergência que salvam vidas, entre outros serviços.
Defina também os padrões e torne-se num pioneiro juntamente com cerca de colaboradores em todo o mundo.
Descrição do emprego.
O teu contributo para algo maior.
* Apoio ao cliente final e rede de concessionários de marca premium no setor automóvel através de diferentes canais de comunicação (telefone, chat, email e presencial), para esclarecimento de questões relacionadas com financiamento automóvel * Tratamento dos pedidos rececionados através dos diferentes canais de comunicação, privilegiando a resolução no primeiro contato ou ser capaz de identificar o solicitado enviar para a respetiva área * Suporte ocasional a outros departamentos (exemplo.
Back Office) sempre que necessário Qualificações.
O que te diferencia.
* Conhecimento na área da Banca/Financiamento automóvel (preferencial) * Experiência em contact center (preferencial) * Conhecimentos de informática na ótica do utilizador * Dinamismo, proatividade e capacidade de trabalho em equipa * Disponibilidade para desempenhar funções em duas localizações dentro do distrito de Lisboa (Parque das Nações e Lagoas Park) Informação adicional.
O que temos para oferecer.
Desafios num ambiente internacional | oportunidades de carreira numa das melhores empresas mundiais | horário flexível | serviços médicos | descontos para colaboradores | atividades relacionadas com desporto e saúde | cantina | bons acessos a transportes públicos | espaço para criatividade.
Histórias de sucesso não acontecem por acaso...
Faz com que aconteçam! Candidata-te
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 09/12/2024
- 09/03/2025
At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......
Tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest cryptocurrency companyyou will give customer support by handling customers’ questions and concerns about the product/service and therefore helping them with their needs......
Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......
Banking project: german on-site start: 13 th december or laterrole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Responsibilities include handling customer queries and providing technical support... join a multicultural team and advance your career as a customer support agent... the ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle......
Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding multi-channel support tousers of the service... this project is a support line for one of these services -......
Start: asap banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Communicate with customers using various channels (telephone, email and chat)ensure customer satisfaction and provide professional customer supporthandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and followidentify the issue the client is facing, troubleshoot......
An amazing career and and the opportunity to work in a fast paced and dynamic, and multinational environment are waiting for you! we are looking for multiple languages in portugal -german speakers -french speakers -dutch speakers -turkish speakers your role as a customer support representative: respond......
Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... we are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction......