ENGLISH]CUSTOMER SUPPORT/CALL CENTER
Descrição da oferta de emprego
Work with a dynamic team and for globally recognized brands! Bring your ambition, share your ideas, inspire with your energy and determination, and drive our business into the future.
What you will do.
Provide customer support via phone, email, or chat, addressing customer questions and concerns regarding the service; Represent a renowned brand and ensure maximum customer satisfaction; Work to meet the goals set by the client and internally; Resolve doubts and issues in a cordial manner.
Location.
Lisbon.
What you will need.
Work Permit (Required); Advanced written and spoken communication skills in English (minimum C1 level); Experience in Customer Support (preferred); High school diploma; Excellent communication and negotiation skills; Aptitude for problem-solving; Skill in controlling and guiding the direction of calls with customers; Ability to build and maintain positive relationships with customers.
Benefits.
Private health insurance from the first day at the company; Work-life balance; Sociable work environment; Opportunity for professional growth; Fully equipped break areas for meals; Free healthy meals in the cafeterias, such as soup, bread, salad, and fruit; Participation in events, workshops, and other activities; Excellent opportunity to work in Customer Support for a leading company in its sector.
Detalhes da oferta
- confidential
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 16/11/2024
- 14/02/2025
A equipa de recrutamento & seleção da multitrab, encontra-se a recrutar para prestigiado organismo público em lisboa: assistentes de call center - obrigatório terem efetuado atendimento a clientes para organizações responsáveis pela gestão de fundos comunitários, incluindo organismos intermédios......
Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......
Requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - elevado domínio das regras gramaticais, sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática na ótica do utilizador; - 3 anos completos de experiência mínima anterior como supervisor em contact center......
Requisitos:- escolaridade: mínimo 12 º ano;- experiência em call center (preferencial);- gosto pelo trabalho em equipa;- facilidade de comunicação;- ambição e dinamismo... com/ats/external_applicant/?page=view_jobs_details&job;_id=5324&company;_id=42heading® recursos humanosimproving companies, enriching......
Serás um verdadeiro maestro das interações, orquestrando cada conversa para criar conexões que brilham mais que um espetáculo de fogos de artifício... imagina que estás prestes a embarcar numa jornada onde cada dia é uma nova e empolgante aventura no mundo das vendas e onde o trabalho não é apenas uma......
Would you like to know more details about the offer? send your cv... we often don't realize it and we find it easy because just by clicking the left mouse button we can open a program or document we want to see... just as we don't know all the work behind it, others can always run into issues they might......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......
Experiência anterior em contact center (preferencial); proatividade e capacidade para trabalhar de forma independente e em equipa... apoio e estratégia comercial (marketing) contribuir para o desenvolvimento e implementação de estratégias comerciais, apoiando as iniciativas de marketing e ajudando a......
€ + skill adder 200... start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and......