CUSTOMER SUPPORT TECHNICIAN - F/M/NB
Descrição da oferta de emprego
O teu objetivo? Como técnico de suporte, irás integrar a equipa responsável pelo suporte aos softwares de gestão e fornecer assistência técnica e resolver problemas que os clientes possam enfrentar ao utilizar o software, como também serás importante na deteção de anomalias de forma proativa, de forma a suportar as equipas de desenvolvimento.
As tuas responsabilidades.
* Prestar atendimento de primeira linha (por chat, telefone ou com acesso remoto) ao utilizador final e parceiros.
* Destacar a qualidade de serviço através de uma comunicação profissional e atenciosa nas chamadas, e-mails ou qualquer contacto com clientes/potenciais clientes ou parceiros.
* Detetar anomalias/falhas do serviço de forma proactiva e, auxiliar na correção e manutenção do software.
* Executar o processo de gestão de pedidos, criando tickets quando a sua resolução passa para a segunda linha.
* Registar todas as interações com clientes ou parceiros.
* Solicitar melhorias ao produto, com base nos pedidos de clientes
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 09/01/2025
- 09/04/2025
Communicate with customers using various channels (telephone, email and chat)ensure customer satisfaction and provide professional customer supporthandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and followidentify the issue the client is facing, troubleshoot......
Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......
If you're passionate about customer support, content moderation, and providing top-notch customer care, this opportunity is perfect for you! responsibilities: ️ reviewing video content to identify actionable and policy-violating material deleting and blocking inappropriate content filtering, organizing......
We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable......
We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......
Apresentação do departamento e do cargo #departamento procuramos um representante de atendimento ao cliente (keepbiz customer support representative) para o nosso departamento de atendimento ao cliente que forneça conselhos, escuta e soluções para os nossos clientes... para além destas missões, esperamos......
Provide account and application support to customers namely with regards to software functionality... keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... 2024 work from home in districts: castelo branco, leiria,......
Vantagens em fazer parte da equipa a empresa oferece a oportunidade de integrar um projeto desafiante, onde terá a oportunidade de acrescentar valor e crescer profissionalmente... reportando diretamente à direção de gestão de clientes, terás como principais responsabilidades: gestão de carteira de clientes......
At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......
Customer service: deliver high-caliber customer service for post-sales requests including delivery, warranties, and refunds... customer satisfaction: aim for the highest customer satisfaction survey scores by actively updating customers on status and resolution progress... order management: log and follow......