Candidatar-se

CUSTOMER SUPPORT (M/F)

Descrição da oferta de emprego

Reportando diretamente à Direção de Gestão de Clientes, terás como principais responsabilidades:

  • Gestão de carteira de Clientes, assegurar a execução dos serviços contratados, de acordo com os termos contratuais e níveis de serviço;
  • Responder a pedidos de informação e suporte de forma clara e esclarecedora, tendo como principal objetivo a oferta de uma excelente experiência com o Cliente, quer seja pelo contacto escrito ou telefónico;
  • Trabalhar com equipas internas e parceiros para assegurar uma resolução rápida e de alta qualidade;
  • Resolução de problemas e apresentar soluções eficazes e eficientes;
  • Apoiar na definição de ações preventivas e corretivas que abordem situações problemáticas, detetadas durante o serviço em curso;
  • Compreender os objetivos de negócio do cliente, antecipar as suas necessidades apresentando soluções adequadas.

Requisitos do trabalho

Perfil

  • 12º ano ou Licenciatura em área relevante para as funções descritas;
  • Experiência 2-3 anos na área da gestão de clientes;
  • Domínio de inglês falado e escrito (Eliminatório);
  • Capacidade de análise e resolução de problemas;
  • Orientação para o cliente e para a qualidade;
  • Bons conhecimentos de Microsoft Office.

Outros dados de posição

Valorizamos:

  • Forte orientação para o cliente;
  • Forte capacidade de comunicação e argumentação;
  • Proatividade, iniciativa e excelente apresentação;
  • Capacidade de planeamento e organização.

Vantagens em fazer parte da equipa

A empresa oferece a oportunidade de integrar um projeto desafiante, onde terá a oportunidade de acrescentar valor e crescer profissionalmente.

Oferecemos um pacote salarial de acordo com as responsabilidades exigidas, bem como acesso a outros benefícios existentes na empresa. Se está interessado(a) e reúne estas condições, envie o currículo atualizado em resposta ao anúncio para *****@***** com a Ref.ª CSUP/CENT/2024

Candidatar-se

Detalhes da oferta

Empresa
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Efetivo, tempo inteiro
Remuneração
  • 500€ - 1000€
Data de publicação
  • 04/09/2024
Data de expiração
  • 25/05/2025
Denunciar esta oferta

Como detectar ofertas falsas
Dutch speaking Customer Service Support - Lisbon
Speakit

Requisitos do trabalho native level of dutch fluent level of english (b2) previous experience in customer support would be considered a plus... rides - transportation you will deliver high-quality service across multiple support platforms (email, social media and chat); be a passionate advocate for......

Customer Care & Technical Support Specialist
Sioslife SA

If you love to help, solve problems, and make a difference in people’s lives, this opportunity might be for you! requisitos do trabalho provide 1st and 2nd line support to sioslife clients (social and healthcare sectors); diagnose and solve issues related to the sioslife software and client devices......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Communicate with customers using various channels (telephone, email and chat)ensure customer satisfaction and provide professional customer supporthandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and followidentify the issue the client is facing, troubleshoot......

German speaking Customer Support - Lisbon
Speakit

Are you looking for a new job opportunity in the field of customer support in sunny lisbon? would you like to be part of an international team where you have realistic possibilities of developing your career? if the answer is yes, please keep reading because we have the right opportunity for you! responsibilities:......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable......

Keepbiz Customer Support Representative
OVHcloud

Apresentação do departamento e do cargo #departamento procuramos um representante de atendimento ao cliente (keepbiz customer support representative) para o nosso departamento de atendimento ao cliente que forneça conselhos, escuta e soluções para os nossos clientes... para além destas missões, esperamos......

(Remote work) Customer Support with French & English
Paco recrutiment

Provide account and application support to customers namely with regards to software functionality... keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... your tasks: assist customers through the various channels......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......

Sales support (m,f) french or italian
Personalbüro u. herrmann

Customer service: deliver high-caliber customer service for post-sales requests including delivery, warranties, and refunds... customer satisfaction: aim for the highest customer satisfaction survey scores by actively updating customers on status and resolution progress... order management: log and follow......