CUSTOMER SERVICE AGENT
Descrição da oferta de emprego
O nosso cliente é uma empresa de referência na produção de louças.
Com décadas de experiência no setor, destaca-se pela qualidade, inovação e sustentablidade nos seus produtos.
Aposta ainda em tecnologias avançadas no processo de fabrico, de forma a garantir durabilidade e eficiência energética.
Responsabilidades.
egisto de encomendas rececionadas via e-mail ou fax ou entregues pelos vendedores;Análise de encomendas e consequentes prazos de entrega;Atendimento telefónico de clientes e de particulares;Atendimento de reclamações que podem levar a resolução imediata do problema, e/ou encaminhamento da questão consoante a gravidade do caso;Tratamento informático das notas de encomenda (preparação de cargas para a zona atribuída);Emissão de facturas a clientes, assim como listas de encomendas em carteira;Contactos com o Vendedor específico da sua zona de trabalho atribuída;Arquivo referente ao trabalho diário efectuado.
Requisitos.
ª ano de escolaridade ou formação superior;Experiência mínima de 3 anos em funções de serviço de apoio ao cliente, pós venda ou atendimento presencial;Capacidade comunicacional (oral/escrita), empatia e resistência à frustração;Iniciativa, proactividade e orientação para o cliente;Conhecimentos de informática na ótica do utilizador;Conhecimentos de SAP (mais valia);Conhecimento em Inglês (obrigatório); Oferta.
encimento de acordo com a função e experiência demonstrada;Contrato direto com o cliente Submeta já a sua candidatura! Os candidatos interessados, em cumprimento do definido no Regulamento (UE) (RGPD), são convidados a ler a política de privacidade em pt.
igroup.
om > Política de Privacidade Candidatos Parte da Gi Group Holding, a Gi Group reconhece e respeita a diversidade das pessoas e acredita que proporcionar igualdade de oportunidades, através de processos justos com base na meritocracia e competência profissional, valorizar a diversidade de semelhanças e diferenças que criam a singularidade de cada pessoa e promover uma cultura de inclusão eliminando fatores que desencorajam ou dificultam o acesso, a permanência e o crescimento no mundo do trabalho é fundamental para o seu sucesso.
Conheça as nossas Políticas Globais de Alto Nível em gigrouholding.
om/portugal > Compromisso Social” GI Group cumpre, deste modo, o normativo legal constante da Lei , de 10 de Janeiro.
Detalhes da oferta
- GI GROUP
- Indeterminado
- 03/12/2024
- 03/03/2025
At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......
Join a multicultural team and advance your career as a customer support agent... the ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle customer emotions... a hebrew customer support agent is needed in lisbon, portugal......
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......
Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......
Banking project: german on-site start: 13 th december or laterrole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Start: asap banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Be a team player and contribute to a positive work environment! ensure an exceptional customer relationship and customer experience throughout the entire customer journey... build a sustainable and mutually beneficial relationship between customers and the brand you represent......
Communicate with customers using various channels (telephone, email and chat)ensure customer satisfaction and provide professional customer supporthandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and followidentify the issue the client is facing, troubleshoot......
Be a team player and contribute to a positive work environment! ensure an exceptional customer relationship and customer experience throughout the entire customer journey... build a sustainable and mutually beneficial relationship between customers and the brand you represent......
Customer satisfaction orientation and proactivity... be a team player and contribute to a positive work environment! ensure an exceptional customer relationship and customer experience throughout the entire customer journey... build a sustainable and mutually beneficial relationship between customers......