Ir à oferta completa

TECHNICAL BACK OFFICE SPECIALIST

Descrição da oferta de emprego

Oniverse, novo nome do Grupo Calzedonia, é uma empresa italiana multimarcas fundada em .
Atualmente, a empresa inclui várias marcas de moda.
Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis, Tezenis Kids, Falconeri, Atelier Emé e Antonio Marras.
O Grupo também está ativo no sector alimentar e vinícola - através das marcas Signorvino, Tenimenti Leone, La Giuva e Podere Guardia Grande - e, após a recente aquisição da Cantiere del Pardo, no sector náutico - com as marcas Grand Soleil Yachts, Pardo Yachts e VanDutch Yachts.
A empresa está verticalmente integrada e ocupa-se de todas as fases da cadeia de fornecimento, desde a ideia à produção nas suas fábricas próprias - 30 fábricas de produção entre Itália e o estrangeiro - até à distribuição mundial.
Até à data, a empresa, do ponto de vista retalhista, tem mais de lojas, diretas ou franqueadas, e está presente em mais de 57 países em todo o mundo.
Presente em Portugal há mais de 28 anos e, atualmente conta com 210 lojas.
Neste momento, estamos a recrutar Engenheiro/a Civil ou Arquiteto/a para a nova Sede Calzedonia Portugal.
Como Technical Back Office Specialist, na ONIVERSE, terás como principais responsabilidades.
Responsável pela gestão dos pedidos de manutenção inseridos na plataforma interna da empresa (lojas e real estate); Análise, planeamento e agendamento de manutenções preventivas e corretivas; Análise e processamento dos orçamentos de manutenção; Organização e manutenção de documentação digital em rede; Organização e gestão de pedidos relacionados com Safety & Security; Gestão e organização de equipas de manutenção, internas e externas, para a elaboração dos trabalhos necessários; Controlo de custos de manutenção.
Esta função é adequada para ti se.
Tens Licenciatura/mestrado em Engenharia; Arquitetura; Experiência na área mínima de 2 anos; És polivalente e tens elevada capacidade organizativa e de resolução de problemas; Tens disponibilidade para deslocações em território nacional; Tens conhecimentos do software Autocad e da língua inglesa (são fatores determinantes); Carta de condução.
Se, como nós, és.
apaixonado/a.
trabalhas com entusiasmo, comprometimento, energia e motivação; mente aberta.
curioso/a, flexível e aberto/a à mudança; pragmático/a.
gostas de ser um exemplo, enfrentar desafios com atitude e simplicidade; team worker.
procuras aprender e crescer com a tua equipa; orientado/a para objetivos.
és ambicioso/a, não te resignas e procuras fazer sempre mais! Terás a oportunidade de integrar um grupo sólido, dinâmico e internacional, reconhecido pela qualidade e o nível de serviço ao cliente, sendo que serás sempre incentivado a alcançar o sucesso.
Local de trabalho.
Lisboa (presencial) Conhece um pouco mais sobre a empresa ONIVERSE Caso consideres que esta oportunidade é para ti, candidata-te aqui! Join our talent community!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Oniverse
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 18/11/2024
Data de expiração
  • 16/02/2025
MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Technical Writer
Newin

Skilled in developing procedural and technical information for technical end-users, including researching, writing, editing, and reviewing content... proven ability in maintaining technical documentation related to software engineering, testing, and system operations... this includes involvement in creating......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......

Records Management Office
FÓRUM SELECCAO

Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate and lead a collaborative environment, ensuring subject matter experts can work outside the box; engage people, helping them solve their......

Technical support (m,,f) : french lighting solutions
Personalbüro u. herrmann

Assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... tasks: responsibilities:handle technical customer contacts for various products via phone, email, chat, and social messaging channels... respond to inbound customer requests and document relevant case information......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......

Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... to join our finance and accounting team... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......