TECHNICAL BACK OFFICE SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Atualmente, a empresa inclui várias marcas de moda.
Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis, Tezenis Kids, Falconeri, Atelier Emé e Antonio Marras.
O Grupo também está ativo no sector alimentar e vinícola - através das marcas Signorvino, Tenimenti Leone, La Giuva e Podere Guardia Grande - e, após a recente aquisição da Cantiere del Pardo, no sector náutico - com as marcas Grand Soleil Yachts, Pardo Yachts e VanDutch Yachts.
A empresa está verticalmente integrada e ocupa-se de todas as fases da cadeia de fornecimento, desde a ideia à produção nas suas fábricas próprias - 30 fábricas de produção entre Itália e o estrangeiro - até à distribuição mundial.
Até à data, a empresa, do ponto de vista retalhista, tem mais de lojas, diretas ou franqueadas, e está presente em mais de 57 países em todo o mundo.
Presente em Portugal há mais de 28 anos e, atualmente conta com 210 lojas.
Neste momento, estamos a recrutar Engenheiro/a Civil ou Arquiteto/a para a nova Sede Calzedonia Portugal.
Como Technical Back Office Specialist, na ONIVERSE, terás como principais responsabilidades.
Responsável pela gestão dos pedidos de manutenção inseridos na plataforma interna da empresa (lojas e real estate); Análise, planeamento e agendamento de manutenções preventivas e corretivas; Análise e processamento dos orçamentos de manutenção; Organização e manutenção de documentação digital em rede; Organização e gestão de pedidos relacionados com Safety & Security; Gestão e organização de equipas de manutenção, internas e externas, para a elaboração dos trabalhos necessários; Controlo de custos de manutenção.
Esta função é adequada para ti se.
Tens Licenciatura/mestrado em Engenharia; Arquitetura; Experiência na área mínima de 2 anos; És polivalente e tens elevada capacidade organizativa e de resolução de problemas; Tens disponibilidade para deslocações em território nacional; Tens conhecimentos do software Autocad e da língua inglesa (são fatores determinantes); Carta de condução.
Se, como nós, és.
apaixonado/a.
trabalhas com entusiasmo, comprometimento, energia e motivação; mente aberta.
curioso/a, flexível e aberto/a à mudança; pragmático/a.
gostas de ser um exemplo, enfrentar desafios com atitude e simplicidade; team worker.
procuras aprender e crescer com a tua equipa; orientado/a para objetivos.
és ambicioso/a, não te resignas e procuras fazer sempre mais! Terás a oportunidade de integrar um grupo sólido, dinâmico e internacional, reconhecido pela qualidade e o nível de serviço ao cliente, sendo que serás sempre incentivado a alcançar o sucesso.
Local de trabalho.
Lisboa (presencial) Conhece um pouco mais sobre a empresa ONIVERSE Caso consideres que esta oportunidade é para ti, candidata-te aqui! Join our talent community!
Detalhes da oferta
- Oniverse
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 18/11/2024
- 16/02/2025
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Skilled in developing procedural and technical information for technical end-users, including researching, writing, editing, and reviewing content... proven ability in maintaining technical documentation related to software engineering, testing, and system operations... this includes involvement in creating......
We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......
Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate and lead a collaborative environment, ensuring subject matter experts can work outside the box; engage people, helping them solve their......
Assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... tasks: responsibilities:handle technical customer contacts for various products via phone, email, chat, and social messaging channels... respond to inbound customer requests and document relevant case information......
Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... to join our finance and accounting team... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees......
Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......
Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......