Ir à oferta completa

SERVICE MANAGER (CALL CENTER)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Mission We are looking for a Service Manager with experience in call center operations. Responsabilities: Implementation and continuous improvement of IT service management processes Definition and monitoring of key performance indicators to assess the effectiveness of IT services Coordination and supervision of technical support teams to ensure efficient and effective delivery of IT services Collaboration with other areas of the organization to ensure integration of IT services with business objectives Management of incidents, problems, and changes Ensuring compliance with information security standards and IT governance Profile Higher education in Computer Science, Software Engineering, Information Systems or related areas; At least 3 years of experience in IT Service Management or a similar role Experience in Call Center Operations Experience with MS Applications (Project, Visio and Office) knowledge of Key performance indicators (like: FCR, AHT, CSAT, NPS, ..) knowledge / experience in Methodologies of work (e.g.: ITIL, Agile, PMP) Strong organizational and problem-solving skills, with a proactive approach to service management Excellent capacity of communication and adaptability to the project Good Level of English Workplace type: Hybrid Organization Inetum is a European leader in digital services. Inetum’s team of 28,000 consultants and specialists strive every day to make a digital impact for businesses, public sector entities and society. Inetum’s solutions aim at contributing to its clients’ performance and innovation as well as the common good. Present in 19 countries with a dense network of sites, Inetum partners with major software publishers to meet the challenges of digital transformation with proximity and flexibility. Driven by its ambition for growth and scale, Inetum generated sales of 2.5 billion euros in 2023. Country Portugal Location Lisbon Contract type Fixed-term contract Apply
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Inetum
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 27/03/2025
Data de expiração
  • 25/06/2025
Assistente CALL CENTER (M/F) - Fundos Comunitários / Lisboa
Multitrab

A equipa de recrutamento & seleção da multitrab, encontra-se a recrutar para prestigiado organismo público em lisboa: assistentes de call center - obrigatório terem efetuado atendimento a clientes para organizações responsáveis pela gestão de fundos comunitários, incluindo organismos intermédios......

Call center com experiência
Evidencias sinceras, lda.

Estamos a recrutar para a área comercial de call center para reforçar a nossa equipa... 3 - os dados recolhidos destinam-se ao procedimento recrutamento na área de cal center... 2 - a epicfinance tem ao abrigo do rgpd um encarregado de proteção de dados... a nossa empresa evidências sinceras lda, mais......

Operador(a) de Call Center com Fluência em Espanhol
Ekiss Global

Experiência em call center, atendimento telefónico ou prospeção de clientes... candidaturas: se acredita que tem o perfil ideal, envie o seu cv atualizado para *****@***** com o assunto: candidatura call center - espanhol... a nossa empresa, especializada na comercialização de produtos de cosmética capilar......

SUPERVISOR PARA CALL CENTER (M/F) - Lisboa
Multitrab

Deve enviar candidatura acompanhada de cv para o e-mail *****@***** com a referência 'supervisor call center'... requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - elevado domínio das regras gramaticais, sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática......

Operador de Call Center NOS (M/F) - Campanhã
Heading® recursos humanos portugal

Requisitos:- escolaridade: mínimo 12 º ano;- experiência em call center (preferencial);- gosto pelo trabalho em equipa;- facilidade de comunicação;- ambição e dinamismo... condições/oferta:- integração em equipa jovem, dinâmica e motivada;- contrato de trabalho: salário base + subsídio de alimentação......

Experiência em Call Center para Comercial Imobiliário
Century 21 Rúbrica

A century21 rúbrica localizada ao lado da loja do cidadão do porto com 29 anos de experiência encontra-se à procura de profissionais talentosos, especialmente com experiência em call center, para integrar equipa de consultores imobiliários... escuta ativa, clareza e eficácia na comunicação); - experiência......

SPA MANAGER
Casa Deitada - Turismo Açores Lda

Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......

Customer service agents (m,f) german cryptocurrency
Personalbüro u. herrmann

From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......

Customer service german (m,f) banking
Personalbüro u. herrmann

Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......

Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......