SERVICE DESK TECHNICIAN
Descrição da oferta de emprego
Service Desk Technician Perfil.
- Habilitações Académicas ao nível do 12º Ano; - Experiência profissional superior a 3 anos em funções de suporte técnico telefónico, em ambiente de Service Desk; - Experiência comprovada em plataformas Windows (Workstation e Server); - Bons conhecimentos da plataforma de ticketing ServiceNow; - Conhecimentos avançados em redes (TCP/IP), Hardware e acesso/redefinição de senhas; - Fluência em Português e Inglês; - Boa capacidade de comunicação e orientação para o Cliente; - Capacidade de adaptação e trabalho em equipa; - Dinamismo e proatividade.
Local.
Lisboa (100% presencial) Trabalhar connosco.
- Com mais de 30 anos de experiência, a Rumos Consulting conta com uma equipa de profissionais especializados em TI; - Na Rumos Consulting, os consultores integram projetos altamente desafiantes, com base em tecnologia de ponta e nos mais diversos setores de atividade; - Os consultores Rumos Consulting têm acesso a um plano de formação certificada, o que lhes proporciona uma constante atualização de competências técnicas; - A Rumos Consulting, enquanto empregador, dispõe de oportunidades de emprego com base na equidade, integridade e diversidade.
Tendo por base estes valores, trabalhamos para que que nenhuma pessoa seja discriminada com base na idade, grau de deficiência, género, estado civil, gravidez e maternidade, raça, crenças ou orientação sexual.
Acreditamos nas capacidades de todos, porque temos no nosso ADN espírito de equipa e de entreajuda, empatia e respeito.
As candidaturas que reúnam o perfil solicitado serão tratadas logo após a sua receção, ficando as restantes registadas em base de dados para futuras oportunidades.
A Rumos Consulting, S.
.
é a entidade responsável pelo tratamento dos dados pessoais recolhidos neste processo de candidatura.
Pode exercer todos os seus direitos de titular dos dados pessoais diretamente no Portal de Emprego Rumos, utilizando o seu endereço de e-mail de registo ou o que referenciou no seu CV.
Caso não tenha a sua password presente poderá recuperá-la para esse endereço de e-mail.
Se preferir pode sempre contactar diretamente a Rumos Consulting, S.
.
para exercício dos seus direitos de titular de dados.
Detalhes da oferta
- Rumos Consulting
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 17/03/2025
- 15/06/2025
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......
Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......
Requisitos do trabalho and for a service that the customer won't forget, you need: - six months of relevant experience (prefered); - strong computer navigation skills and pc knowledge (you don’t need to be a pc nerd, don’t worry); - ability to effectively communicate, both written and verbally; - attention......
As customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the......
Start: asap banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Experience in customer service is a plus... job description bike rental process: welcoming guests, suggesting routes, assigning, and receiving bikes guiding city bike tours helping with pre and post tour/rental process basic care of bikes and accessories back-office offeredcompetitive pay, full time......
Tasks provide exceptional customer service via chat, email, and phone... tech-savvy, with the ability to quickly learn new software and tools... ability to work independently and manage multiple tasks efficiently... strong communication skills, both verbal and written... collect and relay user feedback......
Tasks provide exceptional customer service via chat, email, and phone... tech-savvy, with the ability to quickly learn new software and tools... ability to work independently and manage multiple tasks efficiently... strong communication skills, both verbal and written... collect and relay user feedback......
Vos missions vous serez accompagné à distance par une équipe de formateurs et par votre responsable sur une montée en compétence progressive afin d’assurer les missions suivantes : prendre en charge les dossiers d’adhésion de nos assurés ; assurer le règlement des prestations complémentaires santé......
Offer feedback and recommendations to optimize internal processes... serve as a knowledgeable consultant for customers in the sports industry... build sustainable relationships and trust with customers through open and interactive communication... requisitos do trabalho french c2 english b2 outros dados......