SERVICE DESK C/ INGLÊS (HÍBRIDO / MIRAFLORES)
Descrição da oferta de emprego
Se tens vontade de enriquecer o teu percurso profissional nesta área e procuras uma empresa que aposta na tua carreira, vem conhecer-nos e envia o teu CV Requirements - Experiência no suporte a Office e Windows; - Experiência com troubleshooting de software e hardware; - Experiência prévia em funções semelhantes; - Conhecimentos de Sistemas Operativos; - Acesso remoto para troubleshooting em end users; - Apetência para atendimento Helpdesk; - Curso e/ou certificação ITIL (valorizado); - Capacidade de produzir documentação e procedimentos para passagem de conhecimentos a outras equipas; - Documentação de novos procedimentos; - Atualizar procedimentos já existentes; - Fluência oral e escrita na língua portuguesa e na língua inglesa; - Excelentes capacidades de comunicação ao cliente assim como boa gestão de conflito; - Capacidade de compromisso; - Gosto por trabalho em equipa; - Gosto por desafios e troubleshooting; - Orientação ao cliente; - A pontualidade/assiduidade são fatores muito importantes; - Capacidade de gestão do stresse.
Benefits - Integração numa equipa dinâmica e motivada para o desempenho da função - Formação complementar - Pacote salarial de acordo com a função desempenhada - Evolução profissional
Detalhes da oferta
- IGNIT Tech
- Indeterminado
- 04/12/2024
- 04/03/2025
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......
Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......
Requisitos do trabalho and for a service that the customer won't forget, you need: - six months of relevant experience (prefered); - strong computer navigation skills and pc knowledge (you don’t need to be a pc nerd, don’t worry); - ability to effectively communicate, both written and verbally; - attention......
Localização: miraflores (oeiras) responsabilidades: desenvolver e gerir relações duradouras com clientes existentes e potenciais... identificar oportunidades de negócio e propor soluções personalizadas... oferecemos: comissões atrativas e incentivos... aqui privilegiamos pessoas, oferecendo todas as......
Banking project: german on-site start: 13 th december or laterrole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Start: asap banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Experience in customer service is a plus... job description bike rental process: welcoming guests, suggesting routes, assigning, and receiving bikes guiding city bike tours helping with pre and post tour/rental process basic care of bikes and accessories back-office offeredcompetitive pay, full time......
Se queres dar um novo rumo à tua carreira profissional, junta-te a nós! fazer parte da nossa equipa estamos à procura de motorista de pesados categoria c para se juntarem aos nossos projetos e dar um sentido à tua carreira, candidata-se! seu desafio na solutions 30 fazer parte de projetos desafiadores......
Tasks provide exceptional customer service via chat, email, and phone... excellent problem-solving skills and patience when dealing with users... collect and relay user feedback to improve overall user experience... work closely with the product and development teams to resolve complex technical......
Tasks provide exceptional customer service via chat, email, and phone... excellent problem-solving skills and patience when dealing with users... collect and relay user feedback to improve overall user experience... work closely with the product and development teams to resolve complex technical......