SAP OTC SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Análise de negócio e melhoria de processos;
Desenho, planeamento e arquitetura de processos;
Responsável por implementar novas soluções de SAP (SD, OTC) que suportem o negócio;
Manutenção de sistema e resolução de incidentes;
Integrações de sistemas com outros módulos, tais como MM, FI, CO;
Participação em implementações de raiz do sistema SAP e rol-outs a nível global;
Formação a utilizadores e apoio aos usuários finais.
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 01/04/2025
- 30/06/2025
O que procuramos? conhecimento e experiência mínima de 4 anos nos módulos de sap rmca, com conhecimentos em: carregamento de dados mestre e manutenção de dados de clientes; processos massivos específicos do módulo para processamento paralelo; débitos diretos; carregamento de fatura; processos......
Your tasks will include, but are not limited to, the following: translation of product content- translate new product descriptions from de>pt and en>pt... ensure accurate translation of ingredients, feeding recommendations, and other product details... proven experience in translation and content localization......
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees and management... to join our finance and accounting team... the successful candidate will be responsible for......
Do you link speak several language? are you fluent in german? do you have good knowledge of english? then you could be perfect for our bilingual roles! as a result of the incredible growth of our client, we’re looking for bilingual speakers to join us and to some of the world’s biggest and most well-known......
Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......
Licenciatura em administração de empresas, gestão da cadeia de abastecimento ou num domínio semelhante... bons conhecimentos práticos de estratégias de compras... conhecimentos de inglês a um bom nível de comunicação oral e escrita... preparar e emitir ordens de compra e acordos......
Our priority area is growth: growth in sales, growth in profits and growth in the services supplied... rainsteal oil and gas provide a varied and challenging career and are always keen to meet highly motivated and enthusiastic engineers, technicians and professionals at all levels......
Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......
Sub refeição: 9€/dia contrato:- contrato de trabalho direto com o cliente se reúne as características pretendidas, envie o seu cv atualizado para *****@***** com a ref 'assistente_administrativo'... a fórum selecção está a recrutar assistente administrativo para controle de crédito (m/f) para cliente......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......