NIM STORE SPECIALIST JOB DETAILS | NESTLE OPERATIONAL SERVICES WORLDWIDE SA
Descrição da oferta de emprego
Linda-a-Velha, Portugal Empresa.
Nestlé Full-time 2+ anos de experiência A OPORTUNIDADE Trabalhar na Nestlé significa que te irás juntar à maior multinacional de alimentação e bebidas do mundo.
O nosso propósito é melhorar a qualidade de vida dos nossos consumidores, contribuindo para um futuro mais saudável.
Procuramos um Store Specialist, que terá como principal missão agir como um embaixador da Loja Nestlé e representar perante o cliente (interno e externo) as diferentes categorias/negócios e acolher, aconselhar e orientar os clientes acerca dos nossos produtos, de acordo com os standards de qualidade da Nestlé.
Junta-te a esta equipa e vem conhecer a Nestlé! O QUE VAIS FAZER … Realizar as vendas dos produtos Nestlé apresentados na Loja; Contribuir para a manutenção da aparência da Loja de acordo com a política da companhia; Repor os lineares de exposição os produtos vendidos numa base diária e sempre que necessário; Antecipar necessidades de stock e previsão de encomendas de produto interno e externo; Receber e aconselhar os Clientes de acordo com as suas necessidades; Registar novos Clientes da Loja e gerir ativamente a base de dados; Contribuir para atingir os objetivos individuais e de equipa.
ÉS QUEM PROCURAMOS? Habilitações literárias ao nível do Ensino Secundário (nível 4), no mínimo; Min.
2 anos de experiência profissional em atendimento, venda ao público de produtos e gestão de stock/inventário (preferencial); Formação especializada em relação com Cliente e vendas (preferencial); Conhecimentos de Inglês a nível de conversação (preferencial); Competências de IT e ferramenta Microsoft.
Detalhes da oferta
- Nestle Operational Services Worldwide SA
- 13/01/2025
- 13/04/2025
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... this position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls......
Ensure accurate translation of ingredients, feeding recommendations, and other product details... ensure all updates are accurately reflected in the portuguese version... outros dados de posição how to apply: please submit your resume and a cover letter highlighting your relevant skills and experience......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... to join our finance and accounting team... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... the successful candidate will be responsible for overseeing and managing all payroll functions, ensuring accuracy and timeliness......
We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... you always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email......
Job opening: (junior, mid-level or specialist)... we serve b2b enterprise, targeting industry, financial services and insurtech, supporting kyc, aml, and claims, automating any manual, labor-intensive, document-based workflow... experience: 2 years what do we need? unik’s operations team is looking......
Demonstrated experience in operational support within complex systems... this includes involvement in creating operational documents and other necessary documentation such as user manuals, conops, and standard operating procedures/guidelines (sop/sog)... the technical writer will play a critical role......
Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble......
Experience: these roles are for seasoned professionals only—first job seekers, unfortunately, won’t be eligible... please include the role you’re applying for in the subject line, and further details on specific role requirements will be shared... eligibility: portuguese citizens: eligible to apply......
Desde 2015 a kelly services tem vindo a ser distinguida como uma das 100 melhores empresas para trabalhar em portugal... a kelly services é uma empresa de gestão de recursos humanos que oferece oportunidades de emprego em diversos sectores, de norte a sul do país... a kelly onsite services recruta operador/a......