Ir à oferta completa

CUSTOMS CONTACT FRONTLINE (M/F/D)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Referência.
Empresa.
A Synergie Descrição.
Synergie Recruta Customs Contact Frontline, para prestigiada empresa cliente em Lisboa para desempenhar as seguintes funções.
- Atender as chamadas dos Clientes sobre as questões aduaneiras relacionadas com os envios pendentes de processo de desalfandegamento; - Prestar toda a informação relevante que permita esclarecer o cliente e que este contribua com a informação e ou documentação em falta para que o processo de desalfandegamento seja finalizado.
Requisitos.
- 12.º ano de escolaridade (obrigatório; - Conhecimentos dos procedimentos aduaneiros de Importação e exportação, carga extracomunitária (preferencial); - Domínio da língua inglesa (obrigatório); - Conhecimentos do Office 365; - Capacidade para gestão de conflitos; - Facilidade de comunicação e expressão oral; - Orientação para o atingimento de resultados; - Capacidade de entreajuda e cooperação; - Escuta ativa.
Oferta.
- SBM 875€; - SA 8.
€/dia; - Prémio mensal até 100€ brutos (mediante cumprimento de objetivos); - Horários de trabalho (entre as 8h30 e as 18h30h) de 2ª feira a sábado (rotativo) uma fixa ao domingo e uma folga rotativa.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • SYNERGIE
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 02/12/2024
Data de expiração
  • 02/03/2025
Operador/a de contact centre com certificado multiusos
Ilunion contact center

A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......

Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... timetable: - working hours: monday to friday - (08:00 to 20:00) offer - payment of the training: -......

Vendas & Marketing Digital, Contact Center PT/ING M/F Lisboa
Get The Job

Imagina que estás prestes a embarcar numa jornada onde cada dia é uma nova e empolgante aventura no mundo das vendas e onde o trabalho não é apenas uma tarefa, mas uma celebração constante de criatividade e sucesso... agora, imagina que as tuas semanas são uma mistura de energia contagiante e conquistas......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

Assistente CALL CENTER (M/F) - Fundos Comunitários / Lisboa
Multitrab

Requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - experiência em atendimento em contact center; - experiência na resposta a reclamações; - elevado domínio das regras gramaticais sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática na ótica do utilizador......

Customer service representative ( german speaker)
Cluster osl

You will be the point of contact for inquiries related to the pre- or post-delivery of an order (payment inquiries, delivery dates, returns, refunds, etc... ✓reliable professional and progressive mindset... ) via email, phone calls and/or chats... ✓professional career progression and support throughout......

Sda with dutch & english (attractive bonus)
Fujitsu technology solutions, lda.

Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......

Sda with german & english (attractive bonus)
Fujitsu technology solutions, lda.

Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......