CUSTOMER SERVICE - BRAGA
Descrição da oferta de emprego
Funções.
Processamento e acompanhamento de encomendas de clientes; Análise de encomendas e articulação com os vários departamentos da empresa; Apoio e suporte administrativo à rede de vendas; Garantir um alto nível de satisfação do cliente por meio de um serviço proativo e personalizado.
Requisitos.
12º ano de escolaridade ou superior; Experiência em funções semelhantes, preferencialmente na área da indústria; Conhecimento intermédio de Inglês (obrigatório); Desejável conhecimento de Espanhol e Francês; Domínio do MSOffice e e-mail, tendo familiaridade principalmente com o Excel; Residir em Braga; Possuir carta de condução e viatura.
Oferta.
Pacote Salarial Médio Mensal Atrativo; Contrato com a Gi Group mas com perspetivas de continuidade; Integração numa empresa líder de mercado; Formação inicial e contínua.
Submeta já a sua candidatura! Os candidatos interessados, em cumprimento do definido no Regulamento (UE) (RGPD), são convidados a ler a política de privacidade em pt.
igroup.
om > Política de Privacidade Candidatos Parte da Gi Group Holding, a Gi Group reconhece e respeita a diversidade das pessoas e acredita que proporcionar igualdade de oportunidades, através de processos justos com base na meritocracia e competência profissional, valorizar a diversidade de semelhanças e diferenças que criam a singularidade de cada pessoa e promover uma cultura de inclusão eliminando fatores que desencorajam ou dificultam o acesso, a permanência e o crescimento no mundo do trabalho é fundamental para o seu sucesso.
Conheça as nossas Políticas Globais de Alto Nível em gigrouholding.
om/portugal > Compromisso Social” GI Group cumpre, deste modo, o normativo legal constante da Lei , de 10 de Janeiro.
Detalhes da oferta
- Gi Group SpA
- 12/04/2025
- 11/07/2025
At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......
Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......
As customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the......
Start: asap banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Requisitos do trabalho native level of dutch fluent level of english (b2) previous experience in customer support would be considered a plus... rides - transportation you will deliver high-quality service across multiple support platforms (email, social media and chat); be a passionate advocate for......
Tasks provide exceptional customer service via chat, email, and phone... requisitos do trabalho experience in customer service, tech support, or a similar role (mandatory)... collect and relay user feedback to improve overall user experience... work closely with the product and development teams......
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Respond quickly and efficiently to customer issues, inquiries, complaints, and comments via multiple channels... start: 13th march key responsibilities: providing customer assistance via incoming calls, live chat, email, and social media channels... build sustainable relationships and trust with customers......
Requisitos do trabalho profile:dutch c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent remuneration package based on experience, skills and performancelife insurancemeal allowance + transport allowanceprivate health insurancerelocation package:reimbursement......