CLOUD NATIVE TECHNICAL LEAD
Descrição da oferta de emprego
We make it happen.
We are Unstoppable.
A Babel é uma empresa multinacional que fornece serviços tecnológicos orientados para apoiar grandes empresas dos setores da Administração Pública, Banca, Seguros, Indústria e Telecomunicações no seu processo de Transformação Digital.
Estamos em Portugal, Espanha, Marrocos, Colômbia, Costa Rica, República Dominicana, Estados Unidos, Chile, México e Panamá.
Uma parte essencial da missão da Babel é oferecer aos colaboradores uma carreira profissional de longa duração, pois acreditamos no trabalho em equipa, nas pessoas e na sua força quando elas combinam a sua paixão com o seu talento.
Nosso plano estratégico Na Babel, estamos entusiasmados com o progresso do nosso Plano Marte .
O nosso objetivo é atingir um volume de negócios de 300 milhões de euros e alcançar um EBITDA de 36 milhões de euros com uma força de trabalho de babelievers em todo o mundo! O trabalho árduo e o empenho da equipa estão a dar frutos e estamos no bom caminho para atingir estes objetivos, o que reflete a solidez e a visão da nossa organização.
Olhando para o futuro, já projetámos o novo plano estratégico Hyperspace , um desafio ainda maior, que promete ser uma viagem emocionante, cheia de oportunidades para crescer e desenvolver-se profissionalmente.
Chegar aos milhões de faturação, um desafio que estamos confiantes que, com a colaboração e o talento dos nossos colaboradores, será mais uma história de sucesso que escreveremos juntos.
Função.
Cloud Native Technical Lead Modelo de Trabalho.
Híbrido O que procuramos.
• Licenciatura ou Mestrado em Engenharia Informática, ou similar; • Experiência profissional superior a 5 anos no desenvolvimento de aplicações Cloud Native (AWS, Azure ou GCP); • Experiência na garantia de entregas de alta qualidade e na promoção da colaboração em equipas globais; • Capacidade de resolução de problemas complexos, com forte capacidade analítica; • Experiência com metodologias Agile e ferramentas como JIRA e Confluence; • Domínio do Inglês (obrigatório).
O que oferecemos.
Babel, the great way to achieve the success.
Queres fazer parte de uma equipa em crescimento, empenhada e inovadora que faz história todos os dias? Na Babel, acompanhamos-te no caminho para o sucesso.
Acreditamos no talento das pessoas e queremos promovê-lo, oferecendo-te um excelente ambiente de trabalho baseado na colaboração e na solidariedade.
Trabalhar na Babel é muito mais do que trabalhar numa empresa, é juntar-se a uma equipa de pessoas com uma missão partilhada e um modelo de empresa centrado em valores.
Além disso.
• Carreira profissional e formação contínua; • Contrato indeterminado; • Remuneração atrativa; • Pacote de vantagens sociais à escolha; • Equilíbrio entre a vida profissional e pessoal; • Sistema de férias inovador; • Participação nos lucros da empresa.
Junta-te a nós!
Detalhes da oferta
- Babel Portugal
- Indeterminado
- 27/11/2024
- 25/02/2025
Skilled in developing procedural and technical information for technical end-users, including researching, writing, editing, and reviewing content... proven ability in maintaining technical documentation related to software engineering, testing, and system operations... this includes involvement in creating......
We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... tasks: responsibilities:handle technical customer contacts for various products via phone, email, chat, and social messaging channels... respond to inbound customer requests and document relevant case information......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Work closely with the product and development teams to resolve complex technical issues... excellent problem-solving skills and patience when dealing with users... collect and relay user feedback to improve overall user experience... outros dados de posição excellent remuneration package based on experience......
Work closely with the product and development teams to resolve complex technical issues... excellent problem-solving skills and patience when dealing with users... collect and relay user feedback to improve overall user experience... outros dados de posição excellent remuneration package based on experience......
Communicate with customers by email or phone to provide product information, follow up on orders, handle minor repairs, and address complaints... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact... use three different software programs during the support......
Salesforce) understand and use various lead qualification methodologies excellent communication skills: native or fluent spoken and written language with business fluency multiple languages will be an advantage... you own lead qualification from inbound leads and outbound prospecting to create......
Requisitos do trabalho native level german working proficiency in english, at least b2 level... excellent communication skills problem solving sense of responsibility outros dados de posição handling inquiries from new and existing customers (small and medium-sized businesses) by phone, email......