Ir à oferta completa

CALL CENTER AGENT-FRENCH

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Our aim is to deliver an amazing customer service, whether it’s over the phone or via email.
Working here you can expect to live in a vibrant, cosmopolitan city, filled with history and culture, while staying connected to your culture by using your native language in your contacts with customers.
Our Office is proud to offer you a multicultural environment among a successful team that has over the years contributed to a great customer experience.
Are you looking up to take this amazing challenge? Are you a fluent French speaker? If you replied YES to the above, then we are looking for you.
Our ideal candidates are friendly & passionate individuals that have a positive attitude and are out of box players.
Our contact center is a dynamic environment, in which we want people to thrive, professionally and personally.
We want you to be part of our success, inspire others by adding value and able to show empathy.
Amongst other qualities, our ideal candidates will also require to.
• Be fluent in French and English, both spoken and written - we work with customers from all over the world, so first-rate language skills are essential.
• Take ownership of their work and be motivated by their results • Be respectful & confident communicators; passionate about providing the best experience possible.
• Someone that understands customers’ needs and is adaptable to different customer types.
For Non-EU applicants it is mandatory to hold a valid work permit.
We’re proud of the fact that, since we opened in , our people say they feel part of something good here and enjoy our work environment.
As a Call Centre Agent at our office in Lisbon (Portugal) you will be responsible to.
• Deliver a high level of customer service over the phone and via email.
• Consistently provide an amazing experience for our customers, whether they are booking online or over the phone.
• Assist every customer find their ideal car rental experience.
• Possess good Microsoft Office skills and some Global Geography knowledge.
Please send us your CV in English.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • AESC - SERVICE CENTRE – SOCIEDADE UNIPESSOAL, LDA
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 04/04/2025
Data de expiração
  • 03/07/2025
Assistente CALL CENTER (M/F) - Fundos Comunitários / Lisboa
Multitrab

A equipa de recrutamento & seleção da multitrab, encontra-se a recrutar para prestigiado organismo público em lisboa: assistentes de call center - obrigatório terem efetuado atendimento a clientes para organizações responsáveis pela gestão de fundos comunitários, incluindo organismos intermédios......

Call center com experiência
Evidencias sinceras, lda.

Estamos a recrutar para a área comercial de call center para reforçar a nossa equipa... 3 - os dados recolhidos destinam-se ao procedimento recrutamento na área de cal center... somos uma empresa dedicada à consultoria e gestão personalizada para os consumidores e estamos presentes na área de energia......

Operador(a) de Call Center com Fluência em Espanhol
Ekiss Global

Experiência em call center, atendimento telefónico ou prospeção de clientes... candidaturas: se acredita que tem o perfil ideal, envie o seu cv atualizado para *****@***** com o assunto: candidatura call center - espanhol... perspetivas de crescimento dentro da empresa... outros dados de posição formação......

Call Center Part Time
Kmove

Precisamos de colaboradores que queiram fazer parte do nosso departamento de call center... requisitos do trabalho experiência minima de 1 ano em call centerclareza no discurso e sorriso na voz... outros dados de posição oferecemos:formação inicial;remuneração base + componente variável consoante objetivos......

SUPERVISOR PARA CALL CENTER (M/F) - Lisboa
Multitrab

Deve enviar candidatura acompanhada de cv para o e-mail *****@***** com a referência 'supervisor call center'... requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - elevado domínio das regras gramaticais, sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática......

French Customer Care Agent
Kulture Talent

Requisitos do trabalho fluent or native in french good english good communications skills... your job will be to support french customers trough email and phone answering their queries and helping them to solve any questions they might have......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......

Operador de Call Center NOS (M/F) - Campanhã
Heading® recursos humanos portugal

Requisitos:- escolaridade: mínimo 12 º ano;- experiência em call center (preferencial);- gosto pelo trabalho em equipa;- facilidade de comunicação;- ambição e dinamismo... os candidatos selecionados terão como principal função o contacto telefónico a clientes nos para comercialização de novos produtos......

CS Agent (m,f) Italian or French: Home Appliance
Personalbüro U. Herrmann

Start: 20th march monday to saturday 07:00 to 19:00 (rotational shifts) days off: sunday and 1 rotational day tasks: key responsabilities: giving customers a correct, polite, and friendly reception according to relevant quality guidelines and quality kpis; providing consumers with most appropriate information......

Customer Service Agent (m,f) Betting App: French
Personalbüro U. Herrmann

Requisitos do trabalho french c2 english b2 outros dados de posição excellent remuneration package based on experience, skills and performancelife insurancemeal allowance + transport allowanceprivate health insurance... build sustainable relationships and trust with customers through open and interactive......