ADMINISTRATIVO/A DE CONTACT CENTER/BACKOFFICE
Descrição da oferta de emprego
Nesta função crucial, terás a oportunidade de lidar com clientes e fornecedores, gerindo o atendimento telefónico e as comunicações por e-mail.
Se queres fazer parte de uma equipa dinâmica e contribuir para a excelência no serviço ao cliente, esta é a tua chance! Responsabilidades - Atendimento telefónico geral (a clientes e fornecedores); - Gestão de correio eletrónico; - Receção de recolhas (via e-mail e telefone); - Realização de tarefas administrativas referentes à função.
Requisitos - Bons conhecimentos de Excel e Outlook; - Residência na área da grande Lisboa; - Experiência comprovada em Contact Center; - Disponibilidade para horários rotativos entre as 08h e as 19h de segunda a sexta-feira, podendo existir necessidade de fazer um a dois sábados por mês, com folga na segunda-feira seguinte.
Detalhes da oferta
- Clan by Multipessoal
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 08/10/2024
- 05/01/2025
A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......
Timetable: - working hours: monday to friday - (08:00 to 20:00) offer - payment of the training: - remuneration + language supplement + food allowance interested candidates who consider meeting the requirements should formalize their application... we act on a framework of transparency, responsibility......
O teu trabalho será transformar cada interação numa oportunidade de sucesso, seja pelo telefone, chat ou email... agora, imagina que as tuas semanas são uma mistura de energia contagiante e conquistas grandiosas, de segunda a sexta-feira, das 08:00 às 17:00, em entrecampos... a tua primeira tarefa? contactar......
We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......
Responsibilities: provide friendly and efficient service to customers as the first point of contact resolve customer issues and questions via emails and inbound calls, including urgent situations identify and escalate issues appropriately multitask numerous tasks during the day research information......
Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......
Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......
Requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - experiência em atendimento em contact center; - experiência na resposta a reclamações; - elevado domínio das regras gramaticais sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática na ótica do utilizador......
You will be the point of contact for inquiries related to the pre- or post-delivery of an order (payment inquiries, delivery dates, returns, refunds, etc... ✓ambitious to engage with other team members and share experiences... 20 per worked day) -paid in twelve months fourteen months start date: 22......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......