Ir à oferta completa

ADMINISTRATIVO/A DE CONTACT CENTER/BACKOFFICE

Descrição da oferta de emprego

Descrição Se gostas de interagir com pessoas e resolver questões de forma eficaz, então esta oportunidade é para ti! Estamos à procura de um Administrativo/a de Contact Center para integrar a nossa equipa numa empresa líder no setor da distribuição.
Nesta função crucial, terás a oportunidade de lidar com clientes e fornecedores, gerindo o atendimento telefónico e as comunicações por e-mail.
Se queres fazer parte de uma equipa dinâmica e contribuir para a excelência no serviço ao cliente, esta é a tua chance! Responsabilidades - Atendimento telefónico geral (a clientes e fornecedores); - Gestão de correio eletrónico; - Receção de recolhas (via e-mail e telefone); - Realização de tarefas administrativas referentes à função.
Requisitos - Bons conhecimentos de Excel e Outlook; - Residência na área da grande Lisboa; - Experiência comprovada em Contact Center; - Disponibilidade para horários rotativos entre as 08h e as 19h de segunda a sexta-feira, podendo existir necessidade de fazer um a dois sábados por mês, com folga na segunda-feira seguinte.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Clan by Multipessoal
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 08/10/2024
Data de expiração
  • 05/01/2025
Operador/a de contact centre com certificado multiusos
Ilunion contact center

A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......

Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

Timetable: - working hours: monday to friday - (08:00 to 20:00) offer - payment of the training: - remuneration + language supplement + food allowance interested candidates who consider meeting the requirements should formalize their application... we act on a framework of transparency, responsibility......

Vendas & Marketing Digital, Contact Center PT/ING M/F Lisboa
Get The Job

O teu trabalho será transformar cada interação numa oportunidade de sucesso, seja pelo telefone, chat ou email... agora, imagina que as tuas semanas são uma mistura de energia contagiante e conquistas grandiosas, de segunda a sexta-feira, das 08:00 às 17:00, em entrecampos... a tua primeira tarefa? contactar......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......

Remote German Customer Support Agent in Lisbon
SpotOn Connections

Responsibilities: provide friendly and efficient service to customers as the first point of contact resolve customer issues and questions via emails and inbound calls, including urgent situations identify and escalate issues appropriately multitask numerous tasks during the day research information......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

Assistente CALL CENTER (M/F) - Fundos Comunitários / Lisboa
Multitrab

Requisitos do trabalho - escolaridade 12º ano (factor de exclusão); - experiência em atendimento em contact center; - experiência na resposta a reclamações; - elevado domínio das regras gramaticais sintáticas e semânticas, da língua portuguesa; - bons conhecimentos de informática na ótica do utilizador......

Customer service representative ( german speaker)
Cluster osl

You will be the point of contact for inquiries related to the pre- or post-delivery of an order (payment inquiries, delivery dates, returns, refunds, etc... ✓ambitious to engage with other team members and share experiences... 20 per worked day) -paid in twelve months fourteen months start date: 22......

Sda with dutch & english (attractive bonus)
Fujitsu technology solutions, lda.

Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......