EMPREGO PERSONAL ASSISTANT OFFICE MANAGER LISBOA, LISBOA
(53 ofertas de emprego)
Listado de trabajos de Personal assistant office manager en Lisboa, Lisboa
Office manager / assistant (part-time)
office management: oversee day-to-day operations to ensure the office is organized and fully stocked (ordering drinks, snacks, and office equipment)...
Prestar apoio administrativo e assistência aos brand manager das marcas... pretendemos um/a assistant brand manager para empresa em expansão na área do retalho de...
Assistant brand manager - carga de trabalhos
Pretendemos um/a assistant brand manager para empresa em expansão na área do retalho de luxo, sediada na zona oriental de lisboa: missão: prestar apoio administrativo...
Procuramos um assistant brand manager com paixão pela organização, marketing e excelência... domínio do ms office (especialmente excel e powerpoint)...
Conhecimentos de microsoft office (word e excel)... atualmente, estamos à procura de um assistant store manager (m/f) para integrar a direção de marca e canais de...
Project manager assistant m/f – aeroporto de lisboa
Condições oferecidas integração numa organização inovadora, com projetos nacionais e internacionais; desenvolvimento profissional ativo e continuado; pacote salarial...
Best regards matthew beard hr general manager the strand palace hotel london... available positions bakers / bartenders / chefs / chef de partie, pastry...
Conhecimento, sensibilidade e gosto pela moda infantil domínio de ferramentas office fluente em português e conhecimentos de inglês... remuneração e formação adequada...
Pretendemos um/a assistant brand manager para empresa em expansão na área do retalho de luxo, sediada na zona oriental de lisboa:missão: prestar apoio administrativo...
Crie um alerta e não perca nenhuma nova oferta do seu interesse!
* fresh fruit and coffee in the office... * development and leadership of sales and office staff... descripción del puesto: junior sales manager we seek a talented...
Solid knowledge of general office procedures, proven front desk handling skills, experience in responding to routine letters and emails... the college has fast established...
Provide general office duties as required including attendance tracking and follow up... solid knowledge of general office procedures, proven front desk handling...
Interested? arval flex account manager – 2024 (m/f) miraflores objectives to enhance our service in the arval flex product, arval portugal is hiring an arval flex...
Administrative assistant - private wealth team
This is a hybrid role that has a requirement of working at least three days a week in the office... all marsh mclennan colleagues are expected to be in their local...
office freebies... good planner and time manager... (nice to have) fluency in ms office (word, pwpt and excel)... organize, execute and assist with team activities...
Technical assistant to the director of botton-champalimaud pancreatic cancer centre
Proficiency in microsoft office suite (word, excel, powerpoint, outlook) and other relevant software... this call reference reference is ta_bcpcc applications are...
Global data protection manager
The dpmai adds technical ai expertise as well as in-depth knowledge of applicable laws, regulations and guidance to bcg's data protection office and collaborates...
Proficiency in microsoft office tools (preferably excel)... please check our privacy policy, which explains how we will use and store your personal information...
Crie um alerta e não perca nenhuma nova oferta do seu interesse!
Crie um alerta e não perca nenhuma nova oferta do seu interesse!