EMPREGO CORPORATE OFFICE ASSISTANT LISBOA, LISBOA
(137 ofertas de emprego)
Listado de trabajos de Corporate office assistant en Lisboa, Lisboa
Office manager / assistant (part-time)
office management: oversee day-to-day operations to ensure the office is organized and fully stocked (ordering drinks, snacks, and office equipment)...
Preparação de documentação e apresentações... contrato com a adecco rh... proactiva, metódica e altamente organizada... elevado nível de confidencialidade e de discrição...
Office assistant - lisboa [144-000455-1]
Clique aqui para se candidatar!... oferece-se:contrato com a adecco rh... descrição/funções:- gestão de agenda, viagens, organização de reuniões e eventos;- atendimento...
Office assistant (parque das nações)
A audição activa é líder de mercado, por larga margem, e atua no mercado de aparelhos auditivos desde março de... como empresa, acreditamos que crescemos quanto...
Conhecimento, sensibilidade e gosto pela moda infantil domínio de ferramentas office fluente em português e conhecimentos de inglês... remuneração e formação adequada...
office management: oversee office supplies and equipment, ensuring the executive office is well-maintained and functional... the executive assistant will report...
Available positions bakers / bartenders / chefs / chef de partie, pastry chef ,cooks, restaurant and food service manager, conference & banqueting operations manager...
Procuramos um/a logistics assistant terá como missão, apoiar na seleção, aquisição, organização de montagem, entrega e recolha de todos os materiais e produtos necessários...
Pretendemos um/a assistant brand manager para empresa em expansão na área do retalho de luxo, sediada na zona oriental de lisboa... as responsabilidades do/a assistant...
Crie um alerta e não perca nenhuma nova oferta do seu interesse!
Assistant brand manager - carga de trabalhos
As responsabilidades do/a assistant brand manager incidem no apoio à organização, implementação e monitorização das suas marcas, bem como apoiar o departamento comercial...
Solid knowledge of general office procedures, proven front desk handling skills, experience in responding to routine letters and emails... the college has fast established...
Administrative assistant - private wealth team
This is a hybrid role that has a requirement of working at least three days a week in the office... all marsh mclennan colleagues are expected to be in their local...
office freebies... no corporate bs... (nice to have) fluency in ms office (word, pwpt and excel)... today we're looking for an executive assistant to join our talented...
Administrative assistant - spanish speaker
Community and celebration: participate in corporate events and celebrate our successes together... by aligning our strategies with our clients’ corporate goals,...
Provide general office duties as required including attendance tracking and follow up... solid knowledge of general office procedures, proven front desk handling...
Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate...
Crie um alerta e não perca nenhuma nova oferta do seu interesse!
Crie um alerta e não perca nenhuma nova oferta do seu interesse!