Ir à oferta completa

WINDOW AC UNIT INSTALLATION IN OFFICE

Descrição da oferta de emprego

I'm seeking a skilled AC technician for the installation of a Window AC unit in my office space.
Key requirements.
- Proven experience in the installation of Window AC units - Ability to work in a commercial environment - Adherence to safety standards and regulations Please provide a quote for the job.
Equity Transaction Advice Marketing na Internet ID do Projeto.
# Sobre o projeto 4 propostas Aberto para ofertas Projeto remoto Ativo em 43 minutos atrás
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 13/10/2024
Data de expiração
  • 11/01/2025
Records Management Office
FÓRUM SELECCAO

Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate and lead a collaborative environment, ensuring subject matter experts can work outside the box; engage people, helping them solve their......

German customer support - Barcelona office
Spoton connections

Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... if you are a native german speaker with a passion for providing top-notch customer service, we encourage you to apply for this exciting opportunity......

Procedimento reserva de recrutamento Assistentes Técnicos
Unidade Local de Saúde de São José, EPE

A avaliação curricular resultará da aplicação da seguinte fórmula: ac = 2ha + 1fp + 2 ep / 5 em que: ha = habilitação académica; fp = formação profissional; ep = experiência profissional... a classificação final dos candidatos resultará da aplicação da seguinte fórmula: cf = 1ac + 1eac / 2 em que:......

Receptionist
InterContinental Hotel

Excellent skills in written and verbal communicationgood working knowledge of microsoft office and other relevant computer programs... we are seeking to employ the services of an experienced receptionist to be responsible for greeting clients and visitors to our office... contact staff to resolve issues......

Operador/a de contact centre com certificado multiusos
Ilunion contact center

A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......

Video content analyst (m,f) german or dutch
Personalbüro u. herrmann

Office in anjos (work from office)... start dates: 20... no experience needed... start: asap duties and responsibilities: review user reports regarding website content daily content compliance monitoring and corrective measures application make well-balanced decisions and help resolve inquiries to defined......

Java Developer
ITDS

In-depth knowledge of core java, multi-threading familiarity managing soap/restful apis built on application frameworks ability to deliver clean code with good unit test coverage experience with test-driven development and unit testing... update and maintain documentation for team processes, best practices......

Desenhador AutoCad (M/F) Matosinhos, Porto...
Manpower

Requisitos:- formação técnica compatível;- experiência profissional / conhecimentos na construção civil;- bons conhecimentos nas ferramentas de trabalho: autocad, office, window e revit, (preferencialmente);- residência no grande porto... caso esteja interessado nesta oferta, envie-nos o seu cv, com......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Especialista de Compras - Anadia M/F
Gi Group

Bons conhecimentos do microsoft office e de software de aplicação empresarial, sistemas de compras e de planeamento de recursos (sap)... excelentes habilidades de comunicação, relacionamento interpessoal e negociação;forte pensamento analítico e habilidades de resolução de problemas;bons conhecimentos......