SUPPLY CHAIN TRAINEE JOB DETAILS | NESTLE OPERATIONAL SERVICES WORLDWIDE SA
Descrição da oferta de emprego
Linda-a-Velha, Portugal Empresa.
Nestlé Nespresso Full-time Contrato de estágio 12 meses Licenciatura em Gestão, Gestão Industrial, Economia, Engenharia, Matemática ou similares A OPORTUNIDADE Somos a Nestlé Nespresso SA Company e estamos orgulhosos de ser uma das unidades operacionais com o crescimento mais rápido da Nestlé! A nossa equipa apaixonada e empreendedora transformou a Nespresso numa das marcas mais confiáveis do mundo, resultado do nosso compromisso com a pesquisa e desenvolvimento tornando-a pioneira e referência no setor de café da mais alta qualidade, o qual pode ser desfrutado no conforto das residências dos consumidores e também saboreados fora de suas residências (restaurantes, hotéis, escritórios e empresas de retalho de luxo).
Procuramos um(a) Supply Chain Trainee para integrar a equipa de Supply Chain da Nespresso.
Aqui poderás aprender, contribuir e suportar o desenvolvimento do nosso negócio em várias vertentes de Supply Chain.
Demand Planning, Production Planning, Supply Planning e Operations Project Management.
Junta-te a esta equipa e vem conhecer a Nestlé! O QUE VAIS FAZER … • Contribuir para a revisão da base do planeamento de produção; • Dar suporte na criação e atualização de Dashboards e Reporting; • Dar suporte na gestão operacional de lançamento de novos produtos; • Contribuir na implementação de processos de importação e na gestão de exceções operacionais; • Dar suporte na gestão de previsão e utilização de modelos estatísticos.
ÉS QUEM PROCURAMOS? • Formação académica superior em Gestão, Engenharia Industrial, Economia, Matemática ou similares; • Capacidade analítica; • Gosto e capacidade para trabalhar em equipa; • Capacidade de comunicação e de relacionamento interpessoal; • Capacidade de adaptação, energia e dinamismo.
Detalhes da oferta
- Nestle Operational Services Worldwide SA
- 18/12/2024
- 18/03/2025
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... this position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls......
Job opening: (junior, mid-level or specialist)... we serve b2b enterprise, targeting industry, financial services and insurtech, supporting kyc, aml, and claims, automating any manual, labor-intensive, document-based workflow... experience: 2 years what do we need? unik’s operations team is looking......
Demonstrated experience in operational support within complex systems... this includes involvement in creating operational documents and other necessary documentation such as user manuals, conops, and standard operating procedures/guidelines (sop/sog)... the technical writer will play a critical role......
Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble......
Experience: these roles are for seasoned professionals only—first job seekers, unfortunately, won’t be eligible... please include the role you’re applying for in the subject line, and further details on specific role requirements will be shared... non-eu residents: must hold a valid portuguese residence......
Did you know? fujitsu is the world's fifth-largest it services provider and no... possibility to work only 35h per week with our gimme5 program! fujitsu is the leading japanese information and communication technology (ict) company offering a full range of technology products, solutions and services......
Did you know? fujitsu is the world's fifth-largest it services provider and no... possibility to work only 35h per week with our gimme5 program! fujitsu is the leading japanese information and communication technology (ict) company offering a full range of technology products, solutions and services......
Desde 2015 a kelly services tem vindo a ser distinguida como uma das 100 melhores empresas para trabalhar em portugal... a kelly services é uma empresa de gestão de recursos humanos que oferece oportunidades de emprego em diversos sectores, de norte a sul do país... a kelly onsite services recruta operador/a......
Desde 2015 a kelly services tem vindo a ser distinguida como uma das 100 melhores empresas para trabalhar em portugal... internal description a kelly services é uma empresa de gestão de recursos humanos que oferece oportunidades de emprego em diversos sectores, de norte a sul do país......
Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... 00 € + language adder german 450... 00 € + skill adder 200......