SERVICE TECHNICIAN - SUL
Descrição da oferta de emprego
In Vestas, we #PowerTheSolution - Can you? Region MED > SBU MED Service > South Area O Departamento de Service é responsável pelo bom funcionamento dos parques eólicos dos nossos clientes, assegurando os mais altos níveis de desempenho de cada turbina durante toda a sua vida útil.
Trabalha para assegurar que as turbinas estejam operacionais na sua capacidade máxima, proporcionando o melhor rendimento energético possível aos clientes.
Como tal, a equipa é fundamental para manter a fidelidade dos clientes a longo prazo.
O Técnico de Service utiliza competências e formação para realizar trabalhos de manutenção nas turbinas eólicas atribuídas.
O Técnico seguirá horários e procedimentos específicos, incluindo protocolo de segurança, serviço de turbinas ou processos de instalação, e outras instruções directas e detalhadas, verbais e escritas.
Responsabilidades As principais tarefas são.
* Assegurar que os procedimentos de saúde e segurança, e os requisitos de qualidade da Vestas são seguidos * Realizar tarefas de manutenção preventiva e correctiva Qualificações * 1 ano de formação técnica em Engenharia Electrotécnica ou Mecânica OU uma formação técnica por exemplo em Engenharia Electrotécnica / Mecânica * Mínimo 1 ano de experiência de trabalho numa posição semelhante, tal como na indústria da electricidade ou da manutenção Competências * Capacidade de ler, interpretar e compreender desenhos e esquemas básicos * A capacidade de trabalhar em alturas e em condições climatéricas variáveis * Boas competências informáticas no Microsoft Office, bem como competências de software para recolha de dados e relatórios * Boa compreensão de inglês escrito e falado e falante nativo de português * Carta de Condução válida O que oferecemos Junte-se à Vestas e cultivará a sua carreira num ambiente inspirador num produtor global de turbinas eólicas, que tem um compromisso contínuo com a sustentabilidade.
Valorizamos a iniciativa pessoal, o desejo de assumir responsabilidades e o equilíbrio certo entre criatividade e qualidade em todas as soluções.
Na Vestas, a sua realização é a nossa realização.
Informação adicional Aguardamos ansiosamente receber a sua candidatura o quanto antes e iremos rever as mesmas por ordem de chegada.
BEWARE - RECRUITMENT FRAUD It has come to our attention that there are a number of fraudulent emails from people pretending to work for Vestas.
Read more via this link, https://www.
estas.
om/en/careers/our-recruitment-process DEIB Statement At Vestas, we recognize the value of diversity, equity, and inclusion in driving innovation and success.
We strongly encourage individuals from all backgrounds to apply, particularly those who may hesitate due to their identity or feel they do not meet every criterion.
As our CEO states, "Expertise and talent come in many forms, and a diverse workforce enhances our ability to think differently and solve the complex challenges of our industry".
Your unique perspective is what will help us powering the solution for a sustainable, green energy future.
About Vestas Vestas is the energy industry's global partner on sustainable energy solutions.
We are specialised in designing, manufacturing, installing, and servicing wind turbines, both onshore and offshore.
Across the globe, we have installed more wind power than anyone else.
We consider ourselves pioneers within the industry, as we continuously aim to design new solutions and technologies to create a more sustainable future for all of us.
With more than 173 GW of wind power installed worldwide and 40+ years of experience in wind energy, we have an unmatched track record demonstrating our expertise within the field.
With employees globally, we are a diverse team united by a common goal.
to power the solution - today, tomorrow, and far into the future.
Vestas promotes a diverse workforce which embraces all social identities and is free of any discrimination.
We commit to create and sustain an environment that acknowledges and harvests different experiences, skills, and perspectives.
We also aim to give everyone equal access to opportunity.
To learn more about our company and life at Vestas, we invite you to visit our website at www.
estas.
om and follow us on our social media channels.
We also encourage you to join our Talent Universe to receive notifications on new and relevant postings
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 09/12/2024
- 09/03/2025
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......
Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......
Requisitos do trabalho and for a service that the customer won't forget, you need: - six months of relevant experience (prefered); - strong computer navigation skills and pc knowledge (you don’t need to be a pc nerd, don’t worry); - ability to effectively communicate, both written and verbally; - attention......
Banking project: german on-site start: 13 th december or laterrole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Start: asap banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
No technical service center dedicamo-nos à intervenção técnica de equipamentos eletrónicos, provenientes das lojas... a direção technical service operations promove a liderança dos serviços de eletrónica, eletrodomésticos e todos os serviços para casa, contribuindo para a fidelização dos clientes e para......
A heading® recursos humanos encontra-se, atualmente, em processo de recrutamento de assistente de loja telecomunicações (m/f) para a nos telecomunicações, na margem sul (várias zonas)... condições/oferta:- contrato de trabalho com perspectivas de continuidade, assim como oportunidades de crescimento......
Tasks provide exceptional customer service via chat, email, and phone... excellent problem-solving skills and patience when dealing with users... collect and relay user feedback to improve overall user experience... work closely with the product and development teams to resolve complex technical......
Tasks provide exceptional customer service via chat, email, and phone... excellent problem-solving skills and patience when dealing with users... collect and relay user feedback to improve overall user experience... work closely with the product and development teams to resolve complex technical......
The ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle customer emotions... a hebrew customer support agent is needed in lisbon, portugal for a leading video streaming website... responsibilities include handling customer......