SECURITY ADMINISTRATION SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Implementação e manutenção de ferramentas de gestão de identidade e acesso IAM (MyAccess e TIGRE); Apoio aos utilizadores da ferramenta IAM a gerir todo o ciclo de vida da identidade do utilizador, incluindo a criação, a modificação e a eliminação de contas; Garantir que os processos de gestão de identidades e acessos cumprem as políticas e os regulamentos da empresa; Colaboração com outras equipas de segurança informática para resolver problemas com a ferramenta IAM; Dar formação aos utilizadores da empresa sobre a utilização das ferramentas de IAM.
Perfil.
Formação Superior na área das Tecnologias de Informação; Experiência profissional mínima de 2 anos na área de IAM (Identity Access Management); Conhecimentos avançados de ferramentas Ms Office para elaboração de relatórios IAM; Bons conhecimentos ou experiência comprovada em Cibersegurança; Fluência em Inglês (escrito e oral); Conhecimentos de Francês serão valorizados; Excelente capacidade de análise e resolução de problemas; Excelente capacidade de comunicação e trabalho em equipa; Sentido de responsabilidade e proatividade.
Trabalhar connosco.
Com mais de 30 anos de experiência, a Rumos Consulting conta com uma equipa de profissionais especializados em TI; Na Rumos Consulting, os consultores integram projetos altamente desafiantes, com base em tecnologia de ponta e nos mais diversos setores de atividade; A Rumos Consulting, enquanto empregador, dispõe de oportunidades de emprego com base na equidade, integridade e diversidade.
Tendo por base estes valores, trabalhamos para que que nenhuma pessoa seja discriminada com base na idade, grau de deficiência, género, estado civil, gravidez e maternidade, raça, crenças ou orientação sexual.
Acreditamos nas capacidades de todos, porque temos no nosso ADN espírito de equipa e de entreajuda, empatia e respeito.
Detalhes da oferta
- Rumos Consulting
- 06/11/2024
- 04/02/2025
Our commitment and involvement, together with constant technological innovation, has allowed us to position ourselves as one of the leading national human resources companies for an important company in the automobile sector, located in the area of maia, we are hiring an internship sales and administration......
Localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... your tasks will include, but are not limited to, the following: translation of product content-......
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees and management... if you are a detail-oriented payroll professional with a passion for accuracy and compliance......
Main tasks: analyze the market in portugal region and better understand sales channel in portugal regions... the key attributes expected from sales channel for portugal: deep understanding of the market great business sense great communication skills a positive attitude great negotiation skills initiative......
Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......
Why do we say that? we started with three employees in 2020, and today we have more than 300 employees spread across our four offices in lisbon... maintain a respectful tone in all communications, both internal and external, and ensure all communications follow procedures, guidelines, and policies defined......
Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......
Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......
• knowledge of microsoft windows server 2016/2019 and iis server administration, microsoft sql server 2014+ administration... the proposed candidates should have the following specific expertise• in depth knowledge of sharepoint server 2013/2016/2019/sharepoint online administration and custom development......
We just need you to speak fluent portuguese (c2) and english (c2); have a professional technical background of at least 1 to 2 years (preferably in security and systems administration); experience in technical support of 1 to 2 years in it teams; as well as proficiency in analysis and problem solving......