SECRETARY AND BOOKKEEPING ASSISTANT
Descrição da oferta de emprego
Key Responsibilities.
- Managing schedules and appointments.
You will be responsible for keeping my calendar organized and ensuring I stay on top of my commitments.
- Handling emails and correspondence.
You will be tasked with managing my inbox and responding to correspondence on my behalf when appropriate.
- Bookkeeping and financial records.
Using Xero, you will help keep my financial records in order.
Ideal Skills and Experience.
- Proficiency in Xero is crucial for this role.
- Excellent organizational skills and attention to detail.
- Strong communication skills for handling correspondence.
- Experience in a similar role would be advantageous.
Contabilidade Escrituração Xero MYOB Intuit QuickBooks ID do Projeto.
# Sobre o projeto 17 propostas Aberto para ofertas Projeto remoto Ativo em 5 minutos atrás
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 22/11/2024
- 20/02/2025
Excellent problem-solving and troubleshooting skills... strong communication and collaboration skills... stay abreast of industry trends and emerging technologies in automation and robotics... program, troubleshoot, and optimize robotic systems to meet performance and quality standards......
Fluent in german and english... adapt surveys and questionnaires for portuguese-speaking audiences, ensuring cultural relevance and clarity... marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... excellent attention to detail and strong organizational skills......
Mysql linux and windows json, rest, api... this proposal definesdetailed features& functionality and development methodology... @confidentialnote: mne library of python will be used to explore, visualise and analysehuman neurophysiological data... new remedies ltd (henceforth referred to as “company”......
Customer orders related to customer reservations, orders and purchases... we act on a framework of transparency, responsibility and respect... our commitment and involvement, together with constant technological innovation, has allowed us to position ourselves as one of the leading national human resources......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para o setor premium, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento de luxo, para integrar uma marca que se distingue pela qualidade dos seus produtos e do seu atendimento, assim como pelas parcerias com......
Le candidat idéal aura de 1 à 2 ans d'expérience préalable dans des emplois administratifs, un excellent niveau de français natif et de préférence une expérience dans le secteur de l'assurance... en tant qu'assistant(e) administratif(ve) francophone, vous serez responsable de la gestion des propositions......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Como será o teu dia-a-dia: criar, implementar e otimizar campanhas de marketing online e offline para promover os imóveis e serviços do grupo; gerir as redes sociais das marcas buyme; atualização e otimização de atividades de marketing digital tais como, manutenção do website, crm e email marketing;......
Se fala inglês e alguma das seguintes linguas: holandês, francês, alemão, espanhol, italiano não hesite em enviar-nos o seu curriculo... cctalents é uma empresa de recrutamento com vários clientes a nível nacional e internacional que atua desde 2016 em franco crescimento... estamos a recrutar para empresa......