COSTUMER SUPPORT AND SALES REPRESENTATIVE
Descrição da oferta de emprego
CCTalents é uma empresa de recrutamento com vários clientes a nível nacional e internacional que atua desde 2016 em franco crescimento.
Estamos a recrutar para empresa, nossa cliente, assistende de apoio ao cliente ou vendedor, vagas para as duas funções
Local:
- Costumer assistant: Lisboa
- Sales: Teletrabalho
Regime: Full-time
Oferecemos:
- Salário acima da media
- Bonus e comissões a combinar na entrevista
- Ambiente de trabalho agradável
- progressão na carreira
Envie o seu curriculo com a informação a qual posição se candidata :
Temos mais ofertas de trabalho disponiveis. Se fala inglês e alguma das seguintes linguas: Holandês, Francês, Alemão, Espanhol, Italiano não hesite em enviar-nos o seu curriculo.
Requisitos do trabalho
Requisitos:
- Falar fluentemente inglês e italiano
- Experiência com atendimento ao publico (fator não obrigatório)
- 12º ano de escolaridade(fator não obrigatório)
Detalhes da oferta
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Efetivo, tempo inteiro
- 1000€ - 1500€
- 30/05/2024
- 20/12/2024
Ultimately, you will boost sales and contribute to long-term business growth... you own lead qualification from inbound leads and outbound prospecting to create and close incremental business opportunities with prospects and existing customers... as an inside sales representative in the emea organization......
We act on a framework of transparency, responsibility, and respect... tasks: • work in coordination with the group brands, • work with the sales administration applications, namely supporting management of commercial actions and bonuses, • follow-up of bonuses payment (dealers network) and related claims......
Sales support: provide inbound sales support and promote products to increase revenue while ensuring the highest level of customer satisfaction... sales goals: achieve sales goals set on a quarterly basis while providing an excellent customer experience... log call details into case management systems......
Requisitos do trabalho native/fluent in hebrew, both oral and written... fluent in english (at least b2 level) at least 6 month experience in marketing sales or sales in b2b environment outros dados de posição 1415... contacting new and existing customers via telephone and email on a daily basis,......
Apresentação do departamento e do cargo #departamento procuramos um representante de atendimento ao cliente (keepbiz customer support representative) para o nosso departamento de atendimento ao cliente que forneça conselhos, escuta e soluções para os nossos clientes... juntar-se-á a uma equipa experiente......
Provide technical support and training to internal teams... strong communication and collaboration skills... excellent problem-solving and troubleshooting skills... program, troubleshoot, and optimize robotic systems to meet performance and quality standards... stay abreast of industry trends and emerging......
Demonstrate reliability and trustworthiness... professional career progression and support throughout your career development... reliable professional and progressive mindset... process and record customer and internal requests, orders, tickets, etc... positive attitude, customer satisfaction orientation......
You will be handling customers queries via phone, e-mail and chat identifying the client's problem and troubleshootingto find the solution... requirementsat least 12 months of direct customer service experience required, preferably in contact centers in a b2c and/orb2b environmentgood communication skills......
You will be handling customers queries via phone, e-mail and chat identifying the client's problem and troubleshootingto find the solution... requirementsat least 12 months of direct customer service experience required, preferably in contact centers in a b2c and/orb2b environmentgood communication skills......