Ir à oferta completa

RECEPÇÃO / FRONT OFFICE

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A Up Clinic, clinica médica localizada no Restelo em Lisboa, pretende integrar um novo elemento na equipa de Recepção e Front Office.
Este elemento deverá ser uma pessoa proactiva, afável e atenciosa, com boa capacidade de gestão de tarefas e facilidade de expressão oral e escrita.
As principais funções centram-se em.
- atendimento ao paciente.
presencial, por telefone e online, - cumprimento dos processos administrativos - gestão de agendas
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • UP Clinic
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 18/10/2024
Data de expiração
  • 16/01/2025
Records Management Office
FÓRUM SELECCAO

Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate and lead a collaborative environment, ensuring subject matter experts can work outside the box; engage people, helping them solve their......

Front Desk & Daily Operations
Bikeiberia

Job description bike rental process: welcoming guests, suggesting routes, assigning, and receiving bikes guiding city bike tours helping with pre and post tour/rental process basic care of bikes and accessories back-office offeredcompetitive pay, full time and long term positionintegration in a dynamic......

German customer support - Barcelona office
Spoton connections

Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... the successful candidate will represent one of our client's most important clients in the luxury automobile sector and play a critical role in providing excellent......

Operador/a de contact centre com certificado multiusos
Ilunion contact center

A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......

Receptionist
InterContinental Hotel

Excellent skills in written and verbal communicationgood working knowledge of microsoft office and other relevant computer programs... we are seeking to employ the services of an experienced receptionist to be responsible for greeting clients and visitors to our office... maintain an orderly receptionprovide......

DIRKAMP Assistant - Asistente Responsável Operacional
Kampaoh Portugal

Outras funções apoiar a recepção de fornecedores e receção de mercadorias apoio nas tarefas operacionais (manutenção, limpeza, etc... além disso, deves dar suporte aos outros processos relacionados com a operação diária do espaço kampaoh (limpeza, recepção, manutenção) em constante colaboração com......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Admissions Advisor | Técnico de Admissões (m/f) Universidade
Global partner hrs

Técnico de admissões - front office - sales adviser (m/f)lisboa, portugal o nosso cliente é uma organização de referência no sector do ensino superior privado e pretende reforçar a sua estrutura com o seguinte perfil: sales advisor responsabilidades • resposta a pedidos de contacto por parte de possíveis......

Video content analyst (m,f) german or dutch
Personalbüro u. herrmann

Office in anjos (work from office)... salary: 14000 eur annual signing bonus €5000 for january/february/march... €2100 annual language premium + meal allowance, transportation allowance, annual performance bonus and private health insurance... outros dados de posição benefits: excellent remuneration......

Especialista de Compras - Anadia M/F
Gi Group

Bons conhecimentos do microsoft office e de software de aplicação empresarial, sistemas de compras e de planeamento de recursos (sap)... excelentes habilidades de comunicação, relacionamento interpessoal e negociação;forte pensamento analítico e habilidades de resolução de problemas;bons conhecimentos......