PAYROLL SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Detalhes da oferta
- Xpandit
- 11/03/2025
- 09/06/2025
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and other withholdings ensure compliance with......
Técnico payroll (lisboa) a cogeco é uma empresa especialista em consultoria de gestão financeira... localidade: lisboa se o seu perfil está alinhado com os e os seus objetivos de carreira se enquadram com esta oportunidade, envie a sua candidatura para: *****@***** anexando o seu curriculum vitae atualizado......
Consultor de payroll e recursos humanoslocalização: carnaxide, lisbon, portugal , alocação: full time min... damos resposta a empresas b2b, em setores como a indústria, serviços financeiros e insurtech, suportando kyc, aml e sinistros, automatizando qualquer fluxo de trabalho manual, trabalhoso e baseado......
Ability to work independently and manage time effectively to meet deadlines... excellent attention to detail and strong organizational skills... content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... adapt surveys and questionnaires......
This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... do you link speak several language? are you fluent in german? do you have good knowledge of english? then you could be perfect for our bilingual roles! as a result of the incredible......
Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......
Experiência em projeto e tarefas de manutenção, de gestão corretiva e evolutiva... experiência em implementações complexas e multi-geografia... nível alto de inglês... o que procuramos? conhecimento e experiência mínima de 4 anos nos módulos de sap rmca, com conhecimentos em: carregamento de dados......
Damos resposta a empresas b2b, em setores como a indústria, serviços financeiros e insurtech, suportando kyc, aml e sinistros, automatizando qualquer fluxo de trabalho manual, trabalhoso e baseado em documentos... experiencia: 2 anos o que precisamos? a equipe de operações de recrusos humanos da uniksystem......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......