Ir à oferta completa

MICROSOFT SCCM SME

Descrição da oferta de emprego

United Kingdom Type Contract A client of mine are looking for a Microsoft SCCM Subject Matter Expert.
This role is starting ASAP, and will initially be until the end of March - with the possibilities for further extension.
The position will be fully onsite in Glasgow, and will be paying a daily rate of £470 OUTSIDE IR35.
You will also need current live DV Clearance.
Candidates must have a minimum of 3 years prior Service Design experience of designing enterprise solutions and have the ability to produce design documentation artefacts including high level designs, low level designs, installation and operation guides as well as technical notes and knowledge base documentation within medium to large scale Software Distribution solutions.
Candidate must have expert level skills in all aspects of the product set including.
•               Configuration Manager Current Branch.
•               App-V (packaging and distribution – standalone and integrated).
•               VDI Gold Image.
•               Deployment and ongoing management of Office and O365.
•               Infrastructure design and installation.
•               WSUS •               OSD/MDT •               Good all round SQL skills (including complex query authoring).
•               OS skills to include Windows Server , Windows 7 & Windows 10 for building, configuration and deployment.
Essential skills •               Prototyping of server & desktop builds with SCCM.
•               Use of Configuration Management system to update and retrieve software and config data.
•               Team player but can also work unsupervised.
•               Expert level diagnostic and logical fault-finding skills to a 4th line level.
•               Understating of network protocols (e.
.
HTTP, HTTPS, TCP etc...) and associated technologies (e.
.
AD, GPO’s, SSL, IIS, WDS).
•               Exposure and working knowledge of both physical and virtual environments.
•               Virtual infrastructure skills, administration for templates, clones and virtual disks.
•               PowerShell •               Awareness of ITIL practices and processes.
•               Must possess excellent communication skills and be able to confidently converse across all levels of management.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Next Ventures
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 07/10/2024
Data de expiração
  • 05/01/2025
Full Stack Developer – SharePoint
Newin

• knowledge of microsoft windows server 2016/2019 and iis server administration, microsoft sql server 2014+ administration... • knowledge of microsoft sql server and t-sql• in depth knowledge of the m365 platform, especially teams, sharepoint online, onedrive, planner, microsoft graph, powerapps, power......

Customer Service Advisor Arabic Speaker Lisbon
SmartRecruitments

Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......

Precisa-se Técnico de Informática
OCR-Organização Computação e Redes Lda

Funções: - suporte a utilizadores com mecanismos de acesso remoto ou presencial - suporte ao parque informático das empresas clientes - preparação e manutenção de equipamentos requisitos do trabalho competências: - formação na área de informática - conhecimentos sólidos em plataformas microsoft, instalação......

Engenheiro/a civil
Monthause unipessoal, lda

Requisitos do trabalho requisitos obrigatórios: - licenciatura ou mestrado em engenharia civil; - membro efetivo da ordem dos engenheiros; - experiência profissional de 5 anos na direção de obras; - domínio de autocad, microsoft 365, microsoft project e de um software de orçamentação, gestão, planeamento......

Especialista de Compras - Anadia M/F
Gi Group

Bons conhecimentos do microsoft office e de software de aplicação empresarial, sistemas de compras e de planeamento de recursos (sap)... excelentes habilidades de comunicação, relacionamento interpessoal e negociação;forte pensamento analítico e habilidades de resolução de problemas;bons conhecimentos......

Gestor de reservas
Altis Grand Hotel

Familiaridade com o microsoft office... resolução do problema... capacidade de trabalhar sob pressão... obrigações sirva os visitantes cumprimentando-os, dando-lhes as boas-vindas e encaminhando-os de forma adequada... requisitos e qualificações capacidades de comunicação verbal e escrita......

Procedimento reserva de recrutamento Assistentes Técnicos
Unidade Local de Saúde de São José, EPE

Conhecimentos e experiência na utilização do microsoft office (word, excel, outlook, etc), sendo dada preferência a quem dispõe de formação certificada; disponibilidade para trabalhar por turnos, nomeadamente noites e fins de semana; compreender e falar inglês de forma a manter uma conversação... pt/concursos-de-admissao-de-pessoal/......

A centralmed está a recrutar um customer support (m/f)
Centralmed

Requisitos do trabalho perfil 12º ano ou licenciatura em área relevante para as funções descritas; experiência 2-3 anos na área da gestão de clientes; domínio de inglês falado e escrito (eliminatório); capacidade de análise e resolução de problemas; orientação para o cliente e para a qualidade; bons......

Coordenador de Contabilidade - Albufeira, Algarve
3HR Solutions

Supervisionar e corrigir lançamentos, validar o apuramento de resultados, o encerramento de contas e a elaboração do balanço de demonstração de resultados; esclarecer dúvidas e prestar explicações aos clientes; representar o departamento de contabilidade junto dos clientes, outros serviços e instituições......

Gestão de projetos
Equação it

);• conhecimento das diretrizes estabelecidas pelo pmi;• elevada experiência nas tecnologias ms word, excel, power point, microsoft project, project online ou ferramentas similares de gestão de projetos;requisitos preferenciais• possuir conhecimentos de negócio em seguros;• ter experiência como business......