HELP DESK (M/F)
Descrição da oferta de emprego
Técnico, para prestar suporte informático ao cliente utilizador.
- Instalação de POS, impressora ou outros equipamentos na loja do cliente e formação ao cliente e seus colaboradores; - Apoio ao cliente para suporte e resolução de problemas técnicos no Sistema POS e impressoras; - Apoio a outros usuários para suporte e resolução de problemas técnicos em informática, telefonia e tecnologias de informação; - Atendimento telefónico para resolução de questões relacionadas com os equipamentos.
Requisitos.
- Formação profissional na área das tecnologias de informação; - Experiência profissional na área, com a vertente de SAGE Retail (preferencial); Habilitações mínimas.
Curso técnico-profissional Conhecimentos de informática.
Avançado Aplicações informáticas.
Microsoft Office; Windows; Sage; - Excelentes capacidades de comunicação; - Elevado sentido de responsabilidade e conduta ética; - Disponibilidade para deslocações; - Carta Condução - Rigor.
Detalhes da oferta
- ManpowerGroup Portugal
- 07/11/2024
- 05/02/2025
Experience in customer service is a plus... we are looking for friendly, hands on, dynamic team members, who are open-minded, know and love lisbon and want to share this to people from all over the world... enjoying riding a bike (leisure riding) and enjoying the outdoors is an advantage......
A era arca d´água / s... joão procura o reforço das suas equipas através de pessoas ambiciosas e determinadas que procurem a integração numa equipa de elevado rendimento... queres fazer parte da vizinhança? função prospeção, angariação, promoção e venda de imóveis análise de mercado e elaboração do......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in french and english strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
We need someone to support customers via phone, chat and email, regarding technical issues they might have and help drive partner satisfaction by providing accurate information and ensuring they are using all the tools that could help them... just as we don't know all the work behind it, others can always......