FIELD SUPPORT
Descrição da oferta de emprego
Atualmente encontramo-nos à procura de Field Support.
Funções.
Reparação e Manutenção.
suporte remoto ou deslocações ao local onde o cliente interno tem o seu equipamento com falhas, na empresa, para solucionar problemas técnicos apresentados.
Podem ser computadores, telemóveis ou tablets; Instalação de Equipamentos.
Realiza a instalação ou configuração de novos equipamentos, sistemas e aplicações, garantindo que tudo esteja configurado corretamente e funcionando conforme esperado, de acordo com as regras e políticas da Organização; Gestão dos Pedidos/Tickets.
executa ordens de serviço, e organiza o seu trabalho de acordo com os tickets que recebe e recolhe dados de campo para apoiar equipas de 2ª e 3ª linha de suporte; pode ser necessário executar atividades de suporte de 1ª linha, utilizando o sistema ITSM da Organização; Comunicação.
Mantém comunicação constante com os agentes e com a equipa interna para garantir que todas as tarefas são realizadas de forma eficiente e no cumprimento dos procedimentos e políticas da Organização Documentação.
Mantém a documentação atualizada no decorrer dos processos de suporte, ou informa a equipa interna para atualização/manutenção da documentação; Segurança.
Cumpre com as políticas e regras de segurança da Organização; Localização.
Vila Velha de Ródão (Castelo Branco) O que oferecemos? Uma empresa inovadora e em crescimento, com muitas oportunidades de desenvolvimento profissional.
Retribuição de acordo com a tua experiência e performance.
Acesso a retribuição flexível e seguro médico como benefício social.
Acesso ilimitado a formação tecnológica em modalidade livre.
A IRIUM é uma empresa formada por profissionais dinâmicos e proativos.
Os nossos valores são a responsabilidade e o compromisso com a qualidade do trabalho.
Este é o espírito que procuramos na IRIUM, seja qual for a tua idade.
Se te reconheces nestes valores, esta é a tua empresa! Podemos construir juntos o futuro.
Falamos? Na IRIUM defendemos um mundo sem estereótipos nem limitações e acreditamos na igualdade para todos, princípios que subscrevemos no nosso Plano de Igualdade e Código de Ética, garantindo a igualdade de tratamento e de oportunidades à margem de qualquer condição pessoal, física ou social.
Detalhes da oferta
- IRIUM
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 13/11/2024
- 11/02/2025
Over 2 years of customer support/technical support experience... nice-to-have: 6 months’ experience in a technical support role... professional career progression and support throughout your career development... about your role provide exceptional technical support by handling inbound queries about......
We are looking for you, entrusted with the support of our customers... ✅ urgent support client français pour service de streaming – télétravail – début 9... 10!fr: urgent! / support français – service de streaming / bureau à domicile / début 9... ✅ as a customer support you will:• support of all customers’......
Our client is looking for a german customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......
Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......
Use three different software programs during the support process... start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact......
As a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests... resolve product or service problems by clarifying the customer's complaints......
Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......
Appropriately manage and escalate customer issues to higher support tiers... assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... requisitos do trabalho profile: french c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent......
This offer is a great opportunity for anyone who is looking for a new challenge & working in the center of lisbon! ✅ as a customer support you will: after sales support of all customers’ requests in french by phone and email maintain solid customer relationships by handling their inquiries and concerns......
Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... if you are a native german speaker with a passion for providing top-notch customer service, we encourage you to apply for this exciting opportunity......