Ir à oferta completa

ERP MICROSOFT DYNAMICS AX SUPPORT CONSULTANT

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A Noesis procura candidatos com o seguinte perfil.
Principais Tarefas e Responsabilidades.
* Desenvolver e implementar melhorias no Dynamics AX e AX , incluindo novas funcionalidades e manutenção de sistemas.
* Realizar integrações de sistemas usando AIF e outros métodos de integração.
* Participar no desenvolvimento de integrações com Web Services (SOAP/ REST), criando fluxos de dados com sistemas externos.
* Automatizar processos com DevOps para garantir entregas eficientes.
* Trabalhar com DIXF para migração de dados e integração de arquivos.
* Desenvolver customizações no X++, otimizando processos de negócios.
* Fornecer suporte técnico e orientação à equipa, garantindo a qualidade e conformidade das soluções.
Requisitos.
* +8 anos de experiência em Microsoft Dynamics AX (AX e AX ).
* Experiência com integrações via AIF e serviços Web (SOAP / REST).
* Conhecimento avançado em X++ para customizações e soluções personalizadas.
* Experiência com Microsoft SQL Server para otimização de consultas e manipulação de dados.
* Familiaridade com DIXF para manipulação de dados em massa.
* Entendimento sólido de DevOps e automação, incluindo Azure DevOps ou ferramentas similares.
* Disponibilidade para morar em Portugal (caso seja um recurso de BR).
* Nível de Inglês intermédio/ avançado (B2 / C1) Adicionais.
* Experiência em projetos de migração de sistemas.
* Conhecimento em ferramentas de gestão de projetos e versionamento de código, como Azure DevOps, Git, ou Jira.
* Certificações em Microsoft Dynamics AX (desejável).
* Experiência com integrações via Power Automate ou Power Apps.
* Conhecimento em desenvolvimento de relatórios como SSRS, Crystal Reports, ou BottomLine.
Se reúnes estas condições e gostarias de integrar uma organização inovadora, que aposta continuamente na formação dos seus talentos, envia-nos a tua candidatura.
Join us.
Let’s innovate together! Todos os nossos processos de recrutamento e seleção baseiam-se na igualdade de oportunidades, valorizando a competência e o potencial de cada pessoa e garantindo que nenhum candidato ou candidata é discriminado com base em género, etnia, orientação sexual, idade, religião ou condição física.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Noesis Portugal
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 23/10/2024
Data de expiração
  • 21/01/2025
Technical Support Specialist
Cluster OSL

Over 2 years of customer support/technical support experience... professional career progression and support throughout your career development... nice-to-have: 6 months’ experience in a technical support role... about your role provide exceptional technical support by handling inbound queries about......

Support Client Français Streaming – Télétravail, Début 9.10!
ProRekruter

We are looking for you, entrusted with the support of our customers... ✅ urgent support client français pour service de streaming – télétravail – début 9... 10!fr: urgent! / support français – service de streaming / bureau à domicile / début 9... ✅ as a customer support you will:• support of all customers’......

German Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a german customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Dutch Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Technical support (m,,f) : italian consumer goods
Personalbüro u. herrmann

Use three different software programs during the support process... start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact......

Consultor ERP
INOVFLOW Business Solutions

Estamos a recrutar consultor erp lisboaestamos a recrutar consultor erp lisboaa inovflow é uma tecnológica especializada em soluções que otimizam, automatizam e melhoram processos de negócio nas empresas... capacidade de mapear e otimizar processos de negócios, garantindo que o sistema erp responde às......

Customer Support Advisor Turkish
SmartRecruitments

As a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests... resolve product or service problems by clarifying the customer's complaints......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......

Customer Support with French & English for Search Engine
Paco Recrutiment

” we are looking for french speaking employees for our team in lisbon to support our customers... 2023 ! your tasks: ability to assist users with pre-sales, general inquiries, and technical support issues via phone, email, chat, social messaging channels (as assigned) ability to adapt the brand’s voice......

Customer Support with Dutch & English for Search Engine
Paco Recrutiment

” we are looking for dutch speaking employees for our team in lisbon to support our customers... 2023 ! your tasks: ability to assist users with pre-sales, general inquiries, and technical support issues via phone, email, chat, social messaging channels (as assigned) ability to adapt the brand’s voice......