ENGLISH]CUSTOMER SUPPORT/CALL CENTER
Descrição da oferta de emprego
Work with a dynamic team and for globally recognized brands! Bring your ambition, share your ideas, inspire with your energy and determination, and drive our business into the future.
What you will do.
Provide customer support via phone, email, or chat, addressing customer questions and concerns regarding the service; Represent a renowned brand and ensure maximum customer satisfaction; Work to meet the goals set by the client and internally; Resolve doubts and issues in a cordial manner.
Location.
Lisbon.
What you will need.
Work Permit (Required); Advanced written and spoken communication skills in English (minimum C1 level); Experience in Customer Support (preferred); High school diploma; Excellent communication and negotiation skills; Aptitude for problem-solving; Skill in controlling and guiding the direction of calls with customers; Ability to build and maintain positive relationships with customers.
Benefits.
Private health insurance from the first day at the company; Work-life balance; Sociable work environment; Opportunity for professional growth; Fully equipped break areas for meals; Free healthy meals in the cafeterias, such as soup, bread, salad, and fruit; Participation in events, workshops, and other activities; Excellent opportunity to work in Customer Support for a leading company in its sector.
Detalhes da oferta
- confidential
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 12/10/2024
- 10/01/2025
É apaixonado(a) por vendas? gosta do contacto telefónico com o cliente? tem interesse em crescer numa empresa multinacional como comercial? a nabalia energía, comercializadora no setor energético há mais de 8 anos, encontra-s a recrutar um comercial - call center (m/f) para integrar os nossos escritórios......
Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......
Requisitos:- escolaridade: mínimo 12 º ano;- experiência em call center (preferencial);- gosto pelo trabalho em equipa;- facilidade de comunicação;- ambição e dinamismo... full-timede segunda a sexta-feira 10h às 19h... para te candidatares a esta oferta, acede a este link: https://heading... com/ats/external_applicant/?page=view_jobs_details&job......
The ideal candidate will have a strong business administration background, an accommodating and supportive spirit, as well as strong attention to detail... requisitos do trabalho we are looking for a talented administrator that: - is a natural leader and looks forward to increasing her/his leadership......
O teu trabalho será transformar cada interação numa oportunidade de sucesso, seja pelo telefone, chat ou email... serás um verdadeiro maestro das interações, orquestrando cada conversa para criar conexões que brilham mais que um espetáculo de fogos de artifício... a tua primeira tarefa? contactar novos......
Would you like to know more details about the offer? send your cv... if you can add to that experience on windows server, windows client, active directory and, or azure active directory administration, it would be an advantage! you also need to be available from 9h to 24h, monday to friday, with an 8......
A dh group recruta operador(a) de call-center, para contacto com clientes empresariais, na área das energias em paços de ferreira... perfil:com experiência anterior em call-center (obrigatório)boa capacidade de comunicação e orientação para o clientecapacidade de trabalhar com objetivos de desempenhopreferencialmente......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......
Experiência anterior em contact center (preferencial); proatividade e capacidade para trabalhar de forma independente e em equipa... outros dados de posição local de trabalho: teletrabalho fornecemos computador portatil, com todo o equpamento anexo para exercer o seu trabalho......