CUSTOMER SOLUTIONS (M/F) - PORTO -SETOR LOGISTICA
Descrição da oferta de emprego
Principais Responsabilidades.
• Analisar e desenvolver procedimentos relacionados com a atividade e sistemas de informação; • Monitorizar a execução alinhada com os procedimentos em vigor; • Efetuar o suporte e esclarecimentos relacionados com processos internos da empresa; • Apoiar no desenvolvimento de projetos de melhoria contínua; • Colaborar no desenvolvimento de ferramentas de apoio às atividades; • Efetuar a monitorização dos processos de backoffice relacionados com a atividade, nomeadamente controlo e monitorização de incidências ou reclamações.
Perfil e Requisitos.
• Formação académica superior em Comércio Internacional, Relações Internacionais, Ciências Empresariais ou áreas afins; • Domínio do MS-Office, sobretudo Excel; • Bons conhecimentos da língua inglesa; • Capacidade de comunicação, facilidade de relacionamento interpessoal e de trabalho em equipa; • Forte sentido de responsabilidade; • Capacidade de análise, sentido crítico e de resolução de problemas.
Condições Oferecidas.
Vencimento base Contrato direto com a empresa cliente Horário.
40 horas semanais.
Como Candidatar-se.
Envie o seu CV detalhado
Detalhes da oferta
- Triangle II Outsourcing Unipessoal Limitada
- Indeterminado
- 21/09/2024
- 20/12/2024
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... this position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service......
At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......
Terá a oportunidade de trabalhar na primeira marca imobiliária em portugal, distinguida como great place to work... queres fazer parte da vizinhança? função prospeção, angariação, promoção e venda de imóveis análise de mercado e elaboração do plano da sua respetiva zona gestão e negociação com proprietários......
Prospeção, angariação, promoção e venda de imóveis análise de mercado e elaboração do plano da sua respetiva zona gestão e negociação com proprietários e compradores requisitos do trabalho pessoas pró-ativas e dinâmicas forte capacidade de argumentação e negociação conhecimentos de informática na......
Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... responsibilities: serve as the primary point of contact for customer inquiries via calls and emails provide high-quality customer service, ensuring customer......
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......
Start: asap banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives......
Give real-time, accurate information that empowers the customer to make decisions... as a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests......
Responsibilities include handling customer queries and providing technical support... the ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle customer emotions... join a multicultural team and advance your career as a......
Communicate with customers using various channels (telephone, email and chat)ensure customer satisfaction and provide professional customer supporthandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and followidentify the issue the client is facing, troubleshoot......