BACK-OFFICE SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Este cliente, uma referência, é reconhecido pela sua inovação e compromisso com a sustentabilidade e eficiência no fornecimento do seu serviço.
A empresa que o irá contratar.
• Empresa multinacional líder no seu setor Local de trabalho.
• Lisboa As suas futuras funções.
• Fornecer suporte ao departamento onde tiver inserido e realizar atividades de back-office; • Apoiar os canais de venda externos, assegurando a correta implementação das ofertas; • Realizar propostas e ofertas; • Resolver problemas relacionados com a atividade; • Gerir e apoiar a digitalização de processos; • Validar contratos e garantir a conformidade dos mesmos; • Oferecer apoio aos clientes para maximizar a satisfação; • Definir e elaborar procedimentos de trabalho; • Gerir e otimizar contratos de fornecimento; • Colaborar com diferentes departamentos envolvidos na comercialização do serviço da organização; • Participar em iniciativas de aprendizagem em diversas áreas de negócio, incluindo mercados, preços, vendas, garantias de origem, operações, gestão de contratos, faturação, cobrança e gestão de dívidas.
O que é importante para ter sucesso.
• Licenciatura/mestrado em Engenharia, Economia ou Gestão; • Conhecimentos sobre o mercado na sua generalidade; • Capacidade de resolver problemas de forma eficiente e proativa; • Excelentes capacidades de comunicação e trabalho em equipa; • Conhecimentos de informática e facilidade em lidar com sistemas de gestão; • Línguas — Português (nativo), e Espanhol (intermédio); • Forte capacidade de organização e atenção ao detalhe.
O que a empresa lhe pode dar.
• Oportunidade de colaborar com uma empresa inovadora no setor de energia; • Ambiente de trabalho dinâmico e orientado para a eficiência; • Possibilidade de aprendizagem e crescimento em diversas áreas de negócio; • Remuneração compatível com a função e o mercado.
Na Intelcia, sonhamos os seus sonhos, preocupamo-nos com o seu sucesso e empenhamo-nos em transformar a sua visão em realidade! #IntelciaSharedServices #WeDream #WeCare #WeDo #BeGreatTogether #MoreHumanThanEver Os dados pessoais rececionados são analisados, nos termos aprovados pelo Regulamento Geral sobre a Proteção de Dados (RGPD) e destinam-se exclusivamente ao processo de Recrutamento e Seleção.
Detalhes da oferta
- INTELCIA INSHORE PORTUGAL
- Indeterminado
- 13/11/2024
- 11/02/2025
Profile and skills we look for: - advanced proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint);- knowledge of industry specific software is a bonus;- facilitate and lead a collaborative environment, ensuring subject matter experts can work outside the box; engage people, helping them solve their......
Localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... your tasks will include, but are not limited to, the following: translation of product content-......
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees and management... if you are a detail-oriented payroll professional with a passion for accuracy and compliance......
If you are a native german speaker with a passion for providing top-notch customer service, we encourage you to apply for this exciting opportunity... the successful candidate will represent one of our client's most important clients in the luxury automobile sector and play a critical role in providing......
Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......
Why do we say that? we started with three employees in 2020, and today we have more than 300 employees spread across our four offices in lisbon... maintain a respectful tone in all communications, both internal and external, and ensure all communications follow procedures, guidelines, and policies defined......
Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......
Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......
A área de contact center da ilunion tem mais de 30 anos de experiência no mercado, oferecendo soluções integradas de outsourcing de processos de negócio, tanto de back office como de front office e temos como objetivo dar a conhecer o nosso modelo de negócio a outros países, agora em portugal......
Excellent skills in written and verbal communicationgood working knowledge of microsoft office and other relevant computer programs... we are seeking to employ the services of an experienced receptionist to be responsible for greeting clients and visitors to our office... maintain guest records and take......