APPLICATION SUPPORT ANALYST
Descrição da oferta de emprego
TAREFAS/FUNÃÃES Apoio aos utilizadores das aplicações, dando resposta aos seus pedidos de apoio técnico; Resolução de incidentes de acordo com o ciclo de vida da gestão de incidentes, bem como análise da sua causa raiz a nÃvel funcional; Monitorização dos ambientes de produção; Assegurar a comunicação diária e a transição com equipas de outros fusos horários; Desenvolver uma boa perceção da aplicação existente (funcional e técnica).
REQUISITOS Licenciatura em Engenharia Informática, EstatÃstica, Matemática ou áreas similares (preferencial); Pelo menos 3 anos de experiência na área de suporte aplicacional; Conhecimentos sobre conceitos de IT e infraestruturas; Conhecimentos em SQL /MySQL; Conhecimentos em Unix/Linux; Conhecimentos de Cloud & Ansible /Jenkins; Dynatrace (ferramentas de monitorização); Boas capacidades de comunicação, de organização e autonomia; Disponibilidade para trabalhar num modelo de prevenção/on-call; Idiomas.
Inglês avançado e noções básicas de Francês.
Quem Somos? A Winning Consulting é uma empresa de consultoria que oferece serviços de consultadoria, formação, recrutamento e investigação.
Apoiamos os nossos clientes na procura de soluções inovadoras e sustentáveis, desde a aplicação do conhecimento cientÃfico na resolução de problemas complexos de gestão até à transformação digital e tecnológica das organizações.
Se quiser saber mais sobre nós, visite o nosso website https://www.
inning-consulting.
om/ Todas as candidaturas são tratadas com confidencialidade ao abrigo do RGPD.
Ao subscreveres a tua candidatura, concordas com o tratamento da tua informação no âmbito do recrutamento e na tua inclusão na nossa base de dados de candidatos.
Caso não dês consentimento para o tratamento destes dados, pedimos-te o favor de não te candidatares a este anúncio.
Detalhes da oferta
- Winning
- Indeterminado
- 25/11/2024
- 23/02/2025
We are looking for you, entrusted with the support of our customers... ✅ urgent support client français pour service de streaming – télétravail – début 9... ✅ as a customer support you will:• support of all customers’ requests in french by phone, chat and social media• support viewers with account and......
Over 2 years of customer support/technical support experience... nice-to-have: 6 months’ experience in a technical support role... professional career progression and support throughout your career development... about your role provide exceptional technical support by handling inbound queries about......
Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......
Use three different software programs during the support process... start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact......
Fluent in english (at least b2 level)previous experience in customer support roles, ideally from contact centres is preferredpossess excellent writing and verbal communication skills to simplify technical language for non-technical users resourceful and stress resilient personality that can adapt and......
Our client is looking for a dutch video content analyst to join their growing team in lisbon – portugal... do you love social media? are you a fan of vlogging or constantly looking to videos to help solve your challenges? if theanswer is yes, then you must start your career with a global company working......
Our client is looking for a german video content analyst to join their growing team in lisbon – portugal... do you love social media? are you a fan of vlogging or constantly looking to videos to help solve your challenges? if theanswer is yes, then you must start your career with a global company working......
Appropriately manage and escalate customer issues to higher support tiers... assist users with pre-sales inquiries, general questions, and technical support issues... requisitos do trabalho profile: french c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent......
This offer is a great opportunity for anyone who is looking for a new challenge & working in the center of lisbon! ✅ as a customer support you will: after sales support of all customers’ requests in french by phone and email maintain solid customer relationships by handling their inquiries and concerns......
Start: asap duties and responsibilities: review user reports regarding website content daily content compliance monitoring and corrective measures application make well-balanced decisions and help resolve inquiries to defined policies and procedures propose solutions to improve the support of user community......