TÉCNICO/A DE PAYROLL
Descrição da oferta de emprego
O nosso cliente é uma empresa multinacional prestigiada e sólida de Consultoria, Contabilidade e Fiscalidade e pretende recrutar um Técnico/a de Payroll em Lisboa.
Detalhes da oferta
- HR Partner
- Indeterminado
- 09/12/2024
- 09/03/2025
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and other withholdings ensure compliance with......
Human resources payroll consultant (hris) location: carnaxide, lisbon, portugal , allocation: full time min... roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources management activities (hris), from on-boarding to off-boarding, including all legal requirements; setup and......
Consultor de payroll e recursos humanoslocalização: carnaxide, lisbon, portugal , alocação: full time min... proporcionamos melhores experiências ao utilizador, com simplificação de processos, por meio da inovação tecnológica... a uniksystem procederá ao seu tratamento bem como aos documentos anexos......
Experiência em projeto e tarefas de manutenção, de gestão corretiva e evolutiva... o que valorizamos? certificações em s/4hana nos módulos financeiros... o que procuramos? conhecimento e experiência mínima de 4 anos nos módulos de sap rmca, com conhecimentos em: carregamento de dados mestre e manutenção......
Competências e experiências necessárias ser um grande fã de situações de ritmo acelerado onde as coisas estão em constante mudança; ter experiência em tecnologia; facilidade de expressão e comunicação; fluência em inglês (oral e escrito) – considerado um ponto forte; excelentes soft skills; análise......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......