Ir à oferta completa

TREASURY SPECIALIST

Amadora - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Função Tesouraria diária.
Supervisionar e controlar os fluxos diários de entrada e saída através da posição diária de tesouraria Assegurar a fiabilidade dos fluxos de financiamento e o respeito dos prazos de reembolso Garantir que as necessidades do fundo de maneio e de capital são satisfeitas e garantir a gestão diária da caixa Elaborar o forecast e a posição de cash-flow de curto e médio prazo Garantir a otimização do processo de tesouraria Gestão do Risco Financeiro.
Identificar, mitigar e proteger os riscos financeiros associados à atividade em colaboração com a Tesouraria do Grupo Participar ativamente no processo de deteção e prevenção de fraude Sistemas e Processos de Tesouraria.
Manter um sistema de políticas e procedimentos que assegurem um nível adequado de controlo sobre as atividades de tesouraria, garantindo o cumprimento dos procedimentos de controlo interno Participar na implementação dos projetos locais e grupo Financial reporting.
Participar no processo de fecho mensal e anual.
validar e justificar os saldos das contas (contas bancárias, contas de financiamento, contas de juros, declarar posições de financiamento e seus vencimentos, realizar reconciliações dos saldos interco, reconciliar o resultado financeiro) Analisar e pilotar o resultado financeiro da sua área de responsabilidade, propor ações para o otimizar Perfil 2-3 anos de experiência na área de Tesouraria Compreensão dos sistemas de gestão de tesouraria Autonomia e orientação para resultados Excelentes capacidades analíticas e de resolução de problemas Fortes competências de comunicação e interpessoais Elevado nível de integridade e atenção aos detalhes Capacidade de trabalho em equipa e interesse pela automatização e digitalização Conhecimentos de tesouraria, gestão de riscos, IFRS e GAAP locais Oferecemos Integração em equipa dinâmica, informal e cooperativa Oportunidade de participar em projetos desafiantes e com exposição internacional Remuneração fixa + variável + descontos em compras Decathlon Contrato sem termo (efetivo), seguro de saúde e seguro de vida Programa de Apoio ao Colaborador (+ Bem Estar) Projetos transversais que vão para além da função do dia-a-dia Acompanhamento regular e feedback construtivo Plano de formação e desenvolvimento personalizado Acionariado, possibilidade de ser acionista da empresa
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • decathlon
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 05/12/2024
Data de expiração
  • 05/03/2025
Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......

Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... to join our finance and accounting team... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Required skills and experience: being a big fan of fast-paced situations where things are always changing; having an experienced background with technology; fluency in english; excellent soft skills; make it happen attitude; both written and oral english as to be a strong suit and also the ability to......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

They are in search of empathetic and proficient nursing staff with expertise in nursing or medicine, capable of offering thorough care services such as dressing, bathing, and maintaining cleanliness for the well-being of their residents... • monitor and record residents' health status and needs......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Rainsteal oil and gas is a multidiscipline supplier to the oil and gas industry... vacant positions: roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......