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TECH TRANSFER SPECIALIST (M/F/D)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A empresa onde vai trabalhar Empresa de referência na indústria farmacêutica, pretende reforçar a sua estrutura com um Tech Transfer Specialist (m/f/d) na zona de Lisboa.
A sua nova função Este profissional será responsável pela coordenação das Transferências Tecnológicas, liderando a transferência de processos, métodos e tecnologias entre departamentos.
Garantirá a conformidade com os requisitos regulamentares, operacionais e de qualidade (GMP), preparando, revendo e atualizando a documentação relacionada, incluindo protocolos, registos de lotes e relatórios, mantendo registos precisos e completos.
Trabalhará em estreita colaboração com Controlo de Qualidade, Garantia de Qualidade, Produção e P&D para assegurar uma comunicação fluida e a execução dos processos.
Identificará e implementará oportunidades para otimizar a produção e aumentar a escala das operações.
Adicionalmente, será responsável por formar as equipas de produção em novos processos, fornecerá suporte técnico durante validações e resolução de problemas, e apoiará auditorias e visitas de clientes/fornecedores relacionadas com projetos de transferência tecnológica.
O que necessita para ser bem-sucedido Formação académica em Engenharia, Ciências ou área relevante, a par com 5 anos de experiência em responsabilidades de transferência tecnológica e ambiente industrial.
A experiência nas seguintes tecnologias - granulação, secagem/secagem por pulverização, mistura, compressão, enchimento de cápsulas, compactação de pós e revestimento é obrigatória.
É necessário sólido conhecimento das regulamentações GMP e dos processos de produção farmacêutica, bem como, fortes habilidades de comunicação e organização para coordenar entre vários departamentos.
Serão igualmente valorizadas competências interpessoais como alta capacidade de comunicação, autonomia e capacidade de gestão de prioridades, antecipação de problemas e tomada de ação para os resolver.
Fluência em inglês é obrigatória, bem como o domínio das ferramentas MS Office.
O que a empresa lhe pode oferecer A oportunidade de ter impacto direto no desenvolvimento de um negócio em contínua expansão, no mercado em que atua, possibilitando um elevado desenvolvimento profissional.
Próximo passo Caso tenha interesse nesta oportunidade, envie-nos o seu CV atualizado.
Se procura outro tipo de desafio profissional, contacte-nos para falar sobre outras oportunidades de carreira, sempre de forma totalmente confidencial.
#LI-DNI # - Natacha Adro
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Hays
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 28/03/2025
Data de expiração
  • 26/06/2025
Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Your tasks will include, but are not limited to, the following: translation of product content- translate new product descriptions from de>pt and en>pt... ensure accurate translation of ingredients, feeding recommendations, and other product details... proven experience in translation and content localization......

Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees and management... to join our finance and accounting team... the successful candidate will be responsible for......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Do you link speak several language? are you fluent in german? do you have good knowledge of english? then you could be perfect for our bilingual roles! as a result of the incredible growth of our client, we’re looking for bilingual speakers to join us and to some of the world’s biggest and most well-known......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......

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Personalbüro u. herrmann

Start: asaptasks: offer first-class tech support to clients after sales for various domestic appliance brands... provide customer tech support via phone and email, serving as the client's first point of contact... for more complex issues, escalate to the appropriate department......

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Familiarity with related tech like cics and jcl... document changes to cobol programs... outros dados de posição #getready to meet with us! interested? apply with a cv in english/portuguese, plus consent to process personal data: *****@*****... strong problem-solving skills... develop tests for app reliability......

Customer service agents (m/f) search engine: dutch
Personalbüro u. herrmann

Requisitos do trabalho profile:dutch c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent remuneration package based on experience, skills and performancelife insurancemeal allowance + transport allowanceprivate health insurancerelocation package:reimbursement......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Our priority area is growth: growth in sales, growth in profits and growth in the services supplied... rainsteal oil and gas provide a varied and challenging career and are always keen to meet highly motivated and enthusiastic engineers, technicians and professionals at all levels......

Customer service agents (m/f) search engine: french
Personalbüro u. herrmann

Tasks:tech support, voice/email/chatassist users with pre-sales, general inquiries, and technical support issues via phone/email/chat/social/social messaging channels (as assigned) adapt the brand’s voice and tone for interactions on both private (phone/email/chat/messaging channels) and public (social......