Ir à oferta completa

SUPERVISOR/A DE CALL CENTER

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A Adecco Recursos Humanos está, de momento, à procura de um/a Supervisor/a de Call Center, para um prestigiado Cliente na zona de Lisboa.
Descrição/Funções.
• Liderar, motivar e orientar uma equipa de operadores de contact center, garantindo o cumprimento de metas e a qualidade do atendimento ao cliente; • Promover o desenvolvimento continuo dos operadores, garantindo que eles adquiram as habilidades necessárias para realizar suas funções; • Monitorizar o desempenho da equipa dando feedback e implementando ações corretivas quando necessário; • Solucionar problemas e lidar com reclamações de clientes de forma eficaz; • Colaborar com outros departamentos para garantir a resolução eficiente e pontual de questões relacionadas aos clientes; • Identificar oportunidades de melhoria nos processos e procedimentos do contact center, implementando iniciativas para aumentar a eficiência e a qualidade do serviço; • Realizar diversos Reports de apoio à Gestão.
Requisitos.
• Escolaridade mínima 12º ano (preferencial); • Experiência em Contact Center – linhas outbound (obrigatório); • Excelentes habilidades de comunicação verbal e escrita; • Empatia e gestão emocional; • Fortes habilidades de liderança e capacidade de motivar e inspirar uma equipa jovem e dinâmica; • Resiliência e capacidade de lidar com situações de alta pressão; • Orientação para resultados e habilidades analíticas para monitorizar e melhorar o desempenho do contact center; • Adaptabilidade a mudanças rápidas e capacidade de se ajustar a um ambiente de trabalho dinâmico e de rápida evolução.
Oferece-se.
• Vencimento Base 900€ + Subsídio de Alimentação (8€ em cartão) + Subsídio de Férias e de Natal + Componente variável (média 250€ mensais); • Dias de férias adicionais (Dia de aniversário + Véspera de Natal); • Seguro de Saúde.
• Alcântara • Horário da 12h - 21h
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Adecco Recursos Humanos
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 19/08/2024
Data de expiração
  • 17/11/2024
Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......

Contact center operator (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......

Market Center Administrator
KW Drive

Ongoing professionalism with the rest of the leadership team, staff, sales associates, clients, business partners and vendors is essential... requisitos do trabalho we are looking for a talented administrator that: - is a natural leader and looks forward to increasing her/his leadership role within an......

Vendas & Marketing Digital, Contact Center PT/ING M/F Lisboa
Get The Job

O teu trabalho será transformar cada interação numa oportunidade de sucesso, seja pelo telefone, chat ou email... se tens, pelo menos, um ano de experiência em vendas ou marketing digital, um excelente nível de inglês (c1/c2) e de português (c2) que faz shakespeare e pessoa parecerem amadores, estás......

Technical Support | Contact Center - PT/ING (M/F) | Lisbon
Get The Job

We need someone to support customers via phone, chat and email, regarding technical issues they might have and help drive partner satisfaction by providing accurate information and ensuring they are using all the tools that could help them... we often don't realize it and we find it easy because just......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......

Gestor de atendimento telefónico - meo empresas
Snu - telecomunicações e energia

Requisitos: valorizamos experiência na área de telecomunicações; experiência em call center, ou área comercial (obrigatório); bons conhecimentos ms office na ótica do utilizador; residência na área de sintra, amadora, oeiras ou cascais; disponibilidade imediata... oferecemos: integração numa empresa......

Customer Service Advisor Arabic Speaker Lisbon
SmartRecruitments

Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......