STORE SPECIALIST IQOS
Descrição da oferta de emprego
Procuramos profissionais que entreguem uma experiência excecional ao consumidor, num ambiente inovador e desafiante.
És um expert em vendas?! Queres fazer parte de uma equipa jovem e inovadora?! Então este desafio é para ti! Responsabilidades - Garantir uma experiência do consumidor personalizada e excepcional em loja; - Dar as boas vindas aos consumidores em loja, entender as suas necessidades, oferecer assistencia e informação acerca dos nossos produtos; - Apresentar o IQOS a consumidores adultos de tabaco que, de outra forma, continuariam a fumar ou usar produtos de nicotina; - Garantir vendas end-to-end personalizadas, disponibilizando um serviço pós venda excecional; - Oferecer uma experiência excepcional de atendimento ao cliente, realizando diagnósticos, devoluções e substituições dos produtos, de acordo com os princípios IQOS centrados no consumidor; - Garantir o cumprimento de metas de KPI definidas (por exemplo, pontuação de satisfação do consumidor), com foco na conversão para IQOS de adultos que, de outra forma, continuariam a fumar ou usar outros produtos de nicotina; - Garantir a limpeza da loja e realizar as tarefas de modo que as lojas IQOS estejam sempre impecavelmente apresentadas e prontas para o consumidor.
Requisitos - Perfil entusiástico com foco no consumidor; - Nível de ensino obrigatório.
12º ano - Licenciatura preferencial; - Mínimo de 2 anos de experiência relevante em relacionamento com o consumidor; - Facilidade com de sistemas de retalho ou business (por exemplo, Outlook, MS Office, etc.); - Conhecimento dos idiomas de Português nativo e Inglês fluente (Preferencial); - Experiência em retalho, vendas, atendimento ao cliente, entre outras; - Disponibilidade para trabalho em regime rotativo e fins de semana – horários de Shopping.
Detalhes da oferta
- Clan by Multipessoal
- Indeterminado
- 18/08/2024
- 16/11/2024
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Collaborate with the quality assurance team to implement feedback and improve translation processes... quality assurance:- conduct thorough reviews of translated content to ensure accuracy, consistency, and adherence to the company's tone and style guidelines... outros dados de posição how to apply:......
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... the successful candidate will be responsible for overseeing and managing all payroll functions, ensuring accuracy and timeliness of payments to employees... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process......
This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... requisitos do trabalho languages: - english spoken and written correctly; - german spoken and written correctly... the selected person will carry out the following functions: -......
Since we started small and worked veryclosely with each other, we intend to maintain this mentality and share it with our incoming team members... process and record customer and internal requests, orders, tickets, etc... about your role provide exceptional technical support by handling inbound queries......
Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... we are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction......
We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......
Experience: 2 years what do we need? unik’s operations team is looking for a highly motivated individual who is passionate about our mission and is skilled in human resources management, payroll, operational improvement, and analytics... who we are: unikystem is a low-code bpm automation platform boosted......
• monitor and record residents' health status and needs... • administer medication and treatments as prescribed... benefits: • apartment accommodation can be provided for the initial quarter... • support residents with daily living activities and promote their independence... • minimum 3 years of professional......
Our priority area is growth: growth in sales, growth in profits and growth in the services supplied... vacant positions: roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document......