SR CLINICAL TRIAL ASSISTANT- START-UP - SPONSOR DEDICATED
Descrição da oferta de emprego
CTA performs daily administrative activities, in conjunction with the Clinical Research Associates and Regulatory and Start-Up teams, to ensure a complete and accurate Trial Master File delivery.
By assisting in the coordination and administration of the study activities from the start up to execution and close out, and within the Local Study Team (LST) the Clinical Trial Assistant ensures quality and consistency of study deliverables to time, cost and quality objectives.
Essential Functions.
Assist Clinical Research Associates (CRAs) and Regulatory and Start-Up (RSU) team with accurately updating and maintaining clinical documents and systems like Trial Master File that track site compliance and performance within project timelines.
Assist the clinical team with the preparation, handling, distribution, filing, and archiving of clinical documentation and reports according to the scope of work and standard operating procedures.
Assist with periodic review of study files for completeness.
Assist CRAs and RSU with preparation, handling and distribution of Clinical Trial Supplies and maintenance of tracking information.
Coordinate the tracking and management of Case Report Forms (CRFs), queries and clinical data flow.
Act as a central contact for the clinical team for designated project communications, correspondence and associated documentation.
May collaborate with the clinical team on the preparation, handling, distribution, filing, and archiving of clinical documentation and reports according to the scope of work and standard operating procedures.
Qualifications.
High School or University Diploma Clinical research administrative support experience preferred Computer skills including working knowledge of Microsoft Word, Excel and PowerPoint Written and verbal communication skills including good command of Portuguese and English language.
Effective time management and organizational skills.
Ability to establish and maintain effective working relationships with coworkers, managers, and clients.
Basic knowledge of applicable clinical research regulatory requirement, i.
., Good Clinical Practice (GCP) and International Conference on Harmonization (ICH) guidelines as provided in company training.
Knowledge of applicable protocol requirements as provided in company training.
IQVIA is a leading global provider of advanced analytics, technology solutions and clinical research services to the life sciences industry.
We believe in pushing the boundaries of human science and data science to make the biggest impact possible - to help our customers create a healthier world.
Learn more at https://jobs.
qvia.
om
Detalhes da oferta
- IQVIA
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 21/08/2024
- 19/11/2024
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para o setor premium, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento de luxo, para integrar uma marca que se distingue pela qualidade dos seus produtos e do seu atendimento, assim como pelas parcerias com......
En tant qu'assistant(e) administratif(ve) francophone, vous serez responsable de la gestion des propositions d'adhésion aux assurances, de l'assurance du paiement des prestations de santé complémentaires, de la gestion du service client et du service téléphonique avec les clients......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Desafio: neste momento, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury sales assistant para a loja atual do aeroporto de lisboa, com experiência em atendimento personalizado dentro do segmento premium, para integrar uma marca que se distingue em promover e valorizar a joalharia portuguesa, recuperando as técnicas......
Quem és tu: licenciatura/mestrado em marketing/publicidade/ gestão ou áreas relacionadas... como será o teu dia-a-dia: criar, implementar e otimizar campanhas de marketing online e offline para promover os imóveis e serviços do grupo; gerir as redes sociais das marcas buyme; atualização e otimização......
Do que precisas? experiência prévia em marcas inseridas no setor premium (praticar um atendimento personalizado e de excelência deve ser algo que fazes de olhos fechados), ter igual disponibilidade para ser inserido/a na equipa do colombo, avenida da liberdade, vasco da gama ou amoreiras, assim como......
Regime: part-time 30h/semana tens experiência profissional na área comercial e o atendimento personalizado é algo que fazes quase de olhos fechados? queres um trabalho que te dê tempo para outras coisas importantes na tua semana mas garantindo aquele rendimento €xtra ao final do mês? não percas esta......
Quem sabe se o teu futuro não começa aqui! não percas esta oportunidade de vista e envia-nos o teu cv... regime: part-time 30h/semana tens experiência profissional na área comercial e o atendimento personalizado é algo que fazes quase de olhos fechados? queres um trabalho que te dê tempo para outras......
Oferecemos:▶formação inicial e contínua;▶vencimento de acordo com a experiência demonstrada;▶plano de benefícios e compensações;▶possibilidade de prémio semestral de desempenho;▶possibilidades de progressão de carreira... requisitos do trabalho funções a desempenhar:▶rececionar e acolher os clientes......
Salário: salário: 19... oferecemos alojamento em tendas totalmente equipadas numa seleção de parques de campismo... além disso, deves dar suporte aos outros processos relacionados com a operação diária do espaço kampaoh (limpeza, recepção, manutenção) em constante colaboração com com o dirkamp (gerente)......