Ir à oferta completa

RIVE ANIMATOR: INTERACTIVE SLIMY LOGO ANIMATION

Descrição da oferta de emprego

I'm looking for a Rive animator who can transform my Illustrator logo into an interactive, slimy masterpiece for my website.
The animation should include both rollover and click effects, creating a fun user experience.
I would also like for the effect to scrub on page scroll in case the user doesn't roll over or click on the logo - Proficient in Rive and Illustrator - Prior experience in creating interactive website animations The final file will live in the top hero section of a website landing page.
The slime effect should have a cartoonish style.
The slime effect should use bright neon colors.
I've attached a screenshot of the logo needed to be animated.
To ensure you aren't an AI bot, please describe this logo in your response.
Thank you! Animação Ilustrador ID do Projeto.
# Sobre o projeto 74 propostas Aberto para ofertas Projeto remoto Ativo em 58 minutos atrás
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 28/11/2024
Data de expiração
  • 26/02/2025
Gestor de Comunicação e de Marketing de Produto
Techframe, SA

Atividade: desenvolver em estreita colaboração com a administração e com a direção de comunicação e de marketing, o planeamento, produção e implementação de atividades e de suportes de comunicação online (social media posts; blog posts; press articles; cold emails; videoteasers; podcasts; newsletter......

Agente imobiliário - m/f/d - RE/MAX Team Templários
RE/MAX Team Templários

As razões que nos levaram a escolher a marca re/max® são várias, começando desde logo pelas ferramentas atualizadas para o mercado e método de trabalho; a dimensão re/max e consequente captação de potenciais clientes; e principalmente pela cultura de prestar um serviço de excelência a todos os clientes......

(Remote work) Customer Support with French & English
Paco recrutiment

Your tasks: assist customers through the various channels regarding queries about subscription, invoicing, technical troubleshooting... keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... provide account and application......