REPORTING SPECIALIST (M/F/D)
Descrição da oferta de emprego
A sua nova função Integrado no departamento de Controlo de Gestão terá como responsabilidades.
Desenvolvimento e manutenção de relatórios para utilização das equipas de gestão das empresas do grupo em Tableau com base na informação em SAP/Datacloud /Salesforce/Excel ou outras fontes; Desenvolvimento e manutenção de relatórios específicos para utilização da equipa de controllling do centro corporativo; Trabalhar em conjunto com a equipa de IT no desenvolvimento do modelo analítico que permita responder aos requisitos do negócio; Desenvolvimento e manutenção de relatórios em SAP AFO (Analysis for Office), gerindo a transição para Tableau; Desenvolvimento de relatórios em excel ou outra ferramenta de análise adequada, baseados em informação extraída diretamente do ERP (SAP 4 HANNA).
O que necessita para ser bem sucedido Procuramos um profissional com.
Proficiência em inglês falado e escrito; Experiência de 3 a 5 anos em funções relacionadas com análise e modelação de dados; Experiência em SAP (preferencial); Conhecimentos de Tableau (mandatório); Formação académica em área relevante para a função como Análise Dados/Estatística/Matemática/Engenharia/Economia…; Rigor e Capacidade Analítica.
O que a empresa lhe pode oferecer Integração numa empresa de renome no seu setor, com regime híbrido e inúmeros benefícios.
Próximo passo Caso tenha interesse nesta oportunidade, envie-nos o seu CV atualizado.
Se procura outro tipo de desafio profissional, contacte-nos para falar sobre outras oportunidades de carreira, sempre de forma totalmente confidencial.
#LI-DNI # - Maria Silva
Detalhes da oferta
- Hays
- Indeterminado
- 08/11/2024
- 06/02/2025
Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... responsibilities: manage and oversee all payroll functions for the company process payroll on a timely and accurate basis, including tracking hours worked, calculating pay, and deducting taxes and other withholdings ensure compliance with......
Localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... your tasks will include, but are not limited to, the following: translation of product content-......
Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......
Why do we say that? we started with three employees in 2020, and today we have more than 300 employees spread across our four offices in lisbon... maintain a respectful tone in all communications, both internal and external, and ensure all communications follow procedures, guidelines, and policies defined......
Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......
Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......
* reporting hiérarchique : reporting au directeur comptable du groupe* participation à la tenue de la comptabilité générale * enregistrement des opérations de trésorerie et lettrage* rapprochement bancaire* comptabilisation des notes de frais* participation à la comptabilité fournisseurs * saisie des......
Tasks: – to be the point of contact of the costumers through a variety of channels – e-mails, phone calls and chat; – verification of needs; – order and process management; – presentation of customized solutions; – client management; – reporting... your job is our work... requisitos do trabalho requirements:......
Analyze existing software implementations to identify areas of improvement and provide estimates for implementing new features... deep understanding of application development lifecycle, integration, support, and maintenance outros dados de posição it is a strong plus if you have: previous banking......
Função: gestão de carteira de clientes; acompanhamento de todo o processo comercial; reporting dos negócios aos seus clientes... procuramos candidatos com espírito de equipa e que a comunicação seja a base do negócio... quer fazer parte de uma nova marca? quer trabalhar com as mais recentes inovações......