Ir à oferta completa

PROCUREMENT SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Procurement Specialist - Dräger Iberia - Job-ID V000009574 Carnaxide Vollzeit The Job Responsibilities Principais responsabilidades Sourcing estratégico e Procurement: Auxiliar o Diretor de Operações no desenvolvimento e implementação de estratégias para otimizar as compras aos fornecedores. Identificar novos fornecedores, negociar contratos e estabelecer relações. Realizar estudos de mercado para identificar tendências, preços e inovações na Supply Chain Gestão de fornecedores: Gerir a relação com os fornecedores, incluindo a gestão de contratos e a avaliação dos mesmos. Negociar condições e preços em conjunto com o Diretor de Operações para obter as poupanças necessárias e garantir padrões de qualidade. Monitorizar o desempenho dos fornecedores para resolver problemas relacionados com os envios, a qualidade ou o preço Gestão do risco: Identificar e mitigar os riscos decorrentes da gestão de fornecedores, incluindo interrupções na Supply Chain, questões de compliance e volatilidade do mercado Controlo de compliance: Assegurar que todas as atividades dos fornecedores cumprem os requisitos legais e regulamentares, bem como a política da empresa Relatórios e análises: Gerar e apresentar relatórios regulares sobre a evolução dos fornecedores Perfil do candidato/a Licenciatura em Engenharia, Administração de Empresas, Supply Chain, Gestão ou similar 3 anos de experiência relevante em áreas semelhantes: compras/vendas, Supply Chain, alfândegas, transportes e funções administrativas complexas Gestão de ERP, SAP R/3 – S4H, CRM Utilização de ferramentas Microsoft O365 Fluente em inglês e espanhol, C1 Porquê Dräger? Os nossos empregados acreditam que a melhor recompensa de trabalhar na Dräger é a oportunidade de contribuir com grande valor para a sociedade. Ao mesmo tempo, juntar-se a nós proporciona muitos outros benefícios: Pacote remuneratório competitivo Subsídio de refeição Seguro médico privado gratuito, com desconto significativo para cônjuge e filhos Seguro de vida e de acidentes Remuneração flexível, que permite obter benefícios fiscais significativos através de descontos no vencimento dos encargos relativos às despesas com creches, transporte e seguro de saúde Cobertura salarial durante os períodos de licença por doença Horário de trabalho flexível Dias livres adicionais para além das férias Programa de formação e desenvolvimento: bolsa de horas e apoio financeiro para o desenvolvimento profissional, amplo catálogo de formação presencial e digital, cursos de línguas e muito mais Oportunidades de crescimento e desenvolvimento de carreira Programas de valorização e bem-estar Local de trabalho inclusivo, igualdade de oportunidades e ambiente multicultural Na Dräger acreditamos firmemente na diversidade, garantindo o cumprimento da legislação em vigor em todos os nossos processos de seleção e implementando medidas que nos ajudam a garantir a igualdade de oportunidades, como por exemplo o nosso suplemento financeiro para pessoas com um grau de deficiência de mais de 33%. Está motivado para participar? Candidate-se agora a esta posição. Your Qualifications The Dräger Workplace Who we are What we offer If you have any questions, please contact Rita Sadio rita.sadio@draeger.com
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Dräger Iberia
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 16/12/2024
Data de expiração
  • 16/03/2025
Técnico de procurement
Box4,lda

Requisitos do trabalho quais serão as tuas funções? procurement: desenvolver e implementar estratégias de procurement que optimizem a eficiência e reduzam os custos (para um consumo consciente e sustentável), sem comprometer a qualidade dos produtos e serviços... apoio nos processos administrativos......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... proven experience in translation and content localization, preferably in the product or marketing sectors... content localization- translate......

Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... to join our finance and accounting team... indefinite full time 1000-135, lisbon, portugal, portugal hr & admin... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Required skills and experience: being a big fan of fast-paced situations where things are always changing; having an experienced background with technology; fluency in english; excellent soft skills; make it happen attitude; both written and oral english as to be a strong suit and also the ability to......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

They are in search of empathetic and proficient nursing staff with expertise in nursing or medicine, capable of offering thorough care services such as dressing, bathing, and maintaining cleanliness for the well-being of their residents... • monitor and record residents' health status and needs......