Ir à oferta completa

PROCUREMENT SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Procurement Specialist - Dräger Iberia - Job-ID V000009574 Carnaxide Vollzeit The Job Responsibilities Principais responsabilidades Sourcing estratégico e Procurement: Auxiliar o Diretor de Operações no desenvolvimento e implementação de estratégias para otimizar as compras aos fornecedores. Identificar novos fornecedores, negociar contratos e estabelecer relações. Realizar estudos de mercado para identificar tendências, preços e inovações na Supply Chain Gestão de fornecedores: Gerir a relação com os fornecedores, incluindo a gestão de contratos e a avaliação dos mesmos. Negociar condições e preços em conjunto com o Diretor de Operações para obter as poupanças necessárias e garantir padrões de qualidade. Monitorizar o desempenho dos fornecedores para resolver problemas relacionados com os envios, a qualidade ou o preço Gestão do risco: Identificar e mitigar os riscos decorrentes da gestão de fornecedores, incluindo interrupções na Supply Chain, questões de compliance e volatilidade do mercado Controlo de compliance: Assegurar que todas as atividades dos fornecedores cumprem os requisitos legais e regulamentares, bem como a política da empresa Relatórios e análises: Gerar e apresentar relatórios regulares sobre a evolução dos fornecedores Perfil do candidato/a Licenciatura em Engenharia, Administração de Empresas, Supply Chain, Gestão ou similar 3 anos de experiência relevante em áreas semelhantes: compras/vendas, Supply Chain, alfândegas, transportes e funções administrativas complexas Gestão de ERP, SAP R/3 – S4H, CRM Utilização de ferramentas Microsoft O365 Fluente em inglês e espanhol, C1 Porquê Dräger? Os nossos empregados acreditam que a melhor recompensa de trabalhar na Dräger é a oportunidade de contribuir com grande valor para a sociedade. Ao mesmo tempo, juntar-se a nós proporciona muitos outros benefícios: Pacote remuneratório competitivo Subsídio de refeição Seguro médico privado gratuito, com desconto significativo para cônjuge e filhos Seguro de vida e de acidentes Remuneração flexível, que permite obter benefícios fiscais significativos através de descontos no vencimento dos encargos relativos às despesas com creches, transporte e seguro de saúde Cobertura salarial durante os períodos de licença por doença Horário de trabalho flexível Dias livres adicionais para além das férias Programa de formação e desenvolvimento: bolsa de horas e apoio financeiro para o desenvolvimento profissional, amplo catálogo de formação presencial e digital, cursos de línguas e muito mais Oportunidades de crescimento e desenvolvimento de carreira Programas de valorização e bem-estar Local de trabalho inclusivo, igualdade de oportunidades e ambiente multicultural Na Dräger acreditamos firmemente na diversidade, garantindo o cumprimento da legislação em vigor em todos os nossos processos de seleção e implementando medidas que nos ajudam a garantir a igualdade de oportunidades, como por exemplo o nosso suplemento financeiro para pessoas com um grau de deficiência de mais de 33%. Está motivado para participar? Candidate-se agora a esta posição. Your Qualifications The Dräger Workplace Who we are What we offer If you have any questions, please contact Rita Sadio rita.sadio@draeger.com
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Dräger Iberia
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 12/11/2024
Data de expiração
  • 10/02/2025
Técnico de procurement
Box4,lda

Requisitos do trabalho quais serão as tuas funções? procurement: desenvolver e implementar estratégias de procurement que optimizem a eficiência e reduzam os custos (para um consumo consciente e sustentável), sem comprometer a qualidade dos produtos e serviços... qualidade: participar ativamente na......

Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Localize legal pages to comply with portuguese laws and regulations... content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... your tasks will include, but are not limited to, the following: translation of product content-......

Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... the ideal candidate should be detail-oriented, organized, and possess excellent communication skills to interact with employees and management... if you are a detail-oriented payroll professional with a passion for accuracy and compliance......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Schedule: full-time schedule of 40 hours a week, monday to friday, with the breaks provided by law... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Why do we say that? we started with three employees in 2020, and today we have more than 300 employees spread across our four offices in lisbon... maintain a respectful tone in all communications, both internal and external, and ensure all communications follow procedures, guidelines, and policies defined......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Human Resources Payroll Consultant (HRIS)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Please apply by email to: *****@*****... we are proud to be part of joyn, an international group of it companies with over 20 years of business experience, with projects in more than 14 countries and over 400 employees... roles and responsibilities: process payroll for customers; deliver human resources......

NURSE FOR SENIOR CARE IN GERMANY
Eugenia talent recruitment

About the jobtype of position: full-time position (in north germany) key languages: good command of english (conversational) portuguese speakers are welcome german proficiency is advantageous sector: healthcare/nursing about our client: our client operates welcoming senior living facilities in the peaceful......